اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

ون‌های جدید مرسدس بنز در راه آمریکا

زمانی که مرسدس بنز نسل بعدی ون خود را به آمریکا بیاورد، ظاهراً نام کلاس V را بر تن خواهد کرد. مقامات ناشناس مرسدس به WardsAuto تایید کردند که این مدل در صورت عرضه در سال 2026 از نام EQV کنار خواهد رفت.

مرسدس در ماه مه 2023 برنامه های ون خود را شرح داد و معماری VAN.EA را اعلام کرد که زیربنای ون های لوکس سایز متوسط ​​جدید در ایالات متحده و جاهای دیگر خواهد بود. طبق آخرین گزارش، مرسدس این ون را با تنظیمات تک موتوره و دو موتوره در پیکربندی‌های دیفرانسیل عقب و چهار چرخ متحرک و دو ظرفیت باتری عرضه خواهد کرد.

مرسدس از اظهار نظر در مورد گزارش WardAuto وقتی موتور1 به آن رسید، خودداری کرد و به ما گفت که نمی تواند در مورد برنامه های محصول آینده صحبت کند.
مرسدس در سال گذشته اعلام کرد که این ون ها بردی بیش از 310 مایل خواهند داشت. مانند اکثر ون های موجود در بازار، این شرکت آن را در انواع فاصله محورها و تنظیمات صندلی ارائه می کند. این پلت فرم همچنین زیربنای ون های باری بزرگتر خواهد بود که برای سفارشی سازی ساخته شده اند.

علاوه بر این، این پلتفرم زیربنای ون های کمپر سایز متوسط ​​و کامل خواهد بود تا خریداران را جذب کند. با شناسه رقابت خواهد کرد. فولکس واگن مدل کمپر Buzz California در سال 2021 معرفی شد و قرار است پس از سال 2025 به نمایندگی ها برسد.

مرسدس قبلاً متریس را در ایالات متحده عرضه می کرد، اما فروش ضعیف این مدل را در پایان سال 2023 از بین برد. با این حال، تقاضای Lackluster اشتیاق این برند برای ارائه ون در ایالات متحده را کاهش نداد. امیدوارم این بار کمی موفق تر باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا