اخبار خارجیاسلایدر

وولینگ بینگو 2024 معرفی شد

جدیدترین نسخه از هاچبک کوچک وولینگ بینگو ۲۰۲۴ با حداقل قیمت ۸ هزار دلار راهی بازار چین می‌شود.

به گزارش دنده 6 – بینگو با عرضه در سال قبل به فروش ۲۸۰ هزار دستگاهی دست یافت و ماه می امسال نیز توانسته با فروش ۱۳,۸۷۰ دستگاهی دومین خودروی کوچک پرفروش بازار چین باشد. تغییرات کلیدی این خودرو برای مدل ۲۰۲۴ شامل تجهیزات بیشتر، سقف سرعت بالاتر و ارزش بهتر در برابر مبلغ پرداختی است و احتمالاً تمامی این تغییرات برای رقابت بهتر با بی وای دی سیگل طراحی شده‌اند. قیمت وولینگ بینگو ۲۰۲۴ از حدود ۸ هزار دلار شروع شده و به حدود ۱۲ هزار دلار می‌رسد. در جدول زیر نام کامل مدل‌ها و قیمت دقیق آن‌ها درج شده است:

نام مدل قیمت (دلار)
۲۰۳ km light ۷۸۵۰
۳۳۳ km enjoyment ۹۷۵۰
۳۳۳ km Lingxi connected ۱۰۳۰۰
۴۱۰ km Lingxi premium ۱۱۷۰۰

در بخش طراحی ظاهری وولینگ بینگو تفاوتی نسبت به سال قبل وجود ندارد اما رنگ بدنه سفید برای مدل ۲۰۳ km light اضافه شده است. ابعاد خودرو هم تغییری نکرده و طول/عرض/ارتفاع آن به ترتیب ۳۹۵۰/۱۷۰۸/۱۵۸۰ میلی‌متر و فاصله بین محوری آن نیز ۲۵۶۰ میلی‌متر است. برای کابین مدل‌های ۳۳۳ و ۴۱۰ رنگ جدید سبز در نظر گرفته شده اما طرح کلی کابین نسبت به مدل قبلی تفاوتی نداشته و شاهد دو نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی هستیم. مدل‌های Lingxi با سیستم لینگ OS عرضه می‌شوند و برنامه‌های سرگرمی متنوعی برای آن‌ها در نظر گرفته است. وولینگ بینگو ۲۰۲۴ از کلید بلوتوث کنترل از راه دور، ترمز پارک الکترونیکی، ترمز خودکار و صندلی‌های چرمی قابل تنظیم در شش جهت سود می‌برد. با خواباندن صندلی‌ها نیز ظرفیت فضای بار به ۱۲۴۰ لیتر می‌رسد.

یکی از بهبودهای مهم مدل‌های ۳۳۳ و ۴۱۰ را می‌توان موتور تخت آب خنک سه در یک دانست که ظرفیت پراکندگی گرمای بهتری دارد. با اینکه حداکثر قدرت تولیدی این خودرو همان ۶۷ اسب بخار مدل قبلی است اما حداکثر سرعت به ۱۳۰ کیلومتر در ساعت رسیده است. البته نسخه‌های ۲۰۳ به موتور برقی با قدرت ۴۰ اسب بخار مجهز هستند و سقف سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را دارند. در حال حاضر تمامی نسخه‌های بینگو ۲۰۲۴ از توانایی شارژ سریع بهره می‌برند و در عرض ۳۵ دقیقه می‌توان شارژ باتری را از ۳۰ به ۸۰ درصد رساند. باتری‌ها نیز ابعاد ۱۷.۳، ۳۱.۹ و ۳۷.۹ کیلووات ساعتی دارند و نسبت به قبل تغییری نکرده‌اند.دیگر تغییر وولینگ بینگو ۲۰۲۴ را می‌توان ساده‌سازی تریم ها دانست که باعث می‌شود مشتریان در برابر مبلغ پرداختی امکانات بیشتری را به دست آورند. این کار قطعاً به بهبود توان رقابتی خودرو در برابر بی وای دی سیگل کمک خواهد کرد. در پایان باید گفت وولینگ جوینت ونچری بین شرکت سایک با سهم ۵۰.۱ درصد و جنرال موتورز با سهم ۴۴ درصد است. برخی شرکت‌های دیگر هم باقی‌مانده سهام وولینگ را در اختیار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا