اخباراخبار خارجی

پاداش بزرگ مرسدس بنز به کارکنان برای فروش سودآور

سال 2016 برای مرسدس بنز در زمینه فروش محصولات آن بسیار سودآور بوده است به شکلی 2 میلیون و 83 هزار دستگاه مرسدس به نمایندگی ها ارسال شده که نشان از افزایش 11.6 درصدی نسبت به سال 2015 دارد. این در حالی بوده که رقیب دیرینه هم وطن یعنی بی ام و تنها فروشی 2 میلیو و 3 هزار دستگاهی در سال 2016 داشته است. با چنین موفقیت دایملر می خواهد پاداش 5400 یورویی به 130 هزار کارمند خود دهد.

البته این پاداش یک بار در سال 1997 نیز صورت گرفت و کمپانی آلمانی با کسب سود بالا ناشی از فروش بسیار، به کارکنان خود پاداشی 5600 یورویی داد که نسبت به پاداش فعلی 200 یورویی بیشتر بوده است.

بنابراین شرکت دایملر پیشینه ای در زمینه اهدا کردن پاداش داشته و نخستین باری نیست که کمپانی اشتوتگارتی چنین تصمیمی می گیرد. دایملر می گوید اگرچه میزان پاداش نسبت به سال 1997 پایین تر بوده اما دومین بار محسوب می شود.

یکی از پرفروش ترین مدل های کمپانی مرسدس  C-Class بود که توانست فروش 425 هزار دستگاهی به دنبال داشته باشد. البته بیشتر فروش به بازار چین اختصاص داشته و C کلاس نیز در این منطقه با استقبال بسیاری رو به رو شد.

بخش AMG نیز فروش فوق العاده ای داشت و توانست با افزایش 44 درصدی رو به رو شود. به شکلی که در سال 2015 این برند 99 هزار دستگاه فروش داشته اما سال 2016 این رقم به 144 هزار دستگاه افزایش یافت.

این نشان می دهد که شرکت مرسدس بنز برای سال 2017 سخت خود را آماده می کند تا افزایش فروشی را باری دیگر تجربه کند.

1 دیدگاه

  1. با سلام
    بسیار جالب بود و حقشون هست فروش بالای سی کلاس و ای کلاس پاسخ جدی به منتقدان بنز هست که همه به اصطلاح کارشناسها تصور می کردن که با ارائه این دو مدل مثل اس این دو کلاس نابود می شن ولی حواسشون نبود دارند در مورد مرسدس قدیمی ترین و اولین کارخانه خودروسازی دنیا بحث می کنند نه شرکت …..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا