اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

پاگانی از نسخه روباز ایمولا رونمایی کرد

بیش از چهار سال از زمانی که ما برای اولین بار به کوپه ایمولا مبتنی بر هوآیرا نگاه کردیم، می‌گذرد و اکنون پاگانی بالاخره یک نسخه رودستر را معرفی می‌کند. اگرچه Codalunga از نظر فنی جدیدترین خودروی این شرکت است، اما این برند عجیب و غریب ایتالیایی هنوز آماده رها کردن هوآیرا نیست.

با توجه به اینکه سال‌ها پس از عرضه هوآیرا چندین بار مدل زوندا وجود داشته است، این خیلی تعجب آور نیست. این خودرو، جدیدترین ساخته پاگانی به عنوان بهترین خودروی روباز این برند تا به حال شناخته می‌شود.

دلیل کاملاً خوبی برای اینکه چرا این خودرو این چنین پکیج آیرودینامیکی تهاجمی دارد، وجود دارد. تفاوت بزرگ اینجاست که پاگانی، ایمولا رودستر را برای استفاده در خیابان مهندسی کرده است. وزن خشک آن تنها به ۲۷۷۶ پوند (۱۲۶۰ کیلوگرم) می‌رسد.

ایمولا روباز مجهز به موتور ۶.۰ لیتری توئین توربو توسعه یافته توسط AMG، حدود ۸۳۸ اسب بخار قدرت و ۱۱۰۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌دهد. تمام نیروی تولیدی از طریق یک جعبه دنده هفت سرعته سکوئنشال که توسط Xtrac به طور خاص برای پاگانی ساخته شده است، به چرخ‌های عقب هدایت می‌شود.

قبل از اینکه یک محدودکننده الکترونیکی برای حداکثر سرعت برنامه ریزی شود، سرعت آن به ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود خواهد بود.

ایمولا رودستر دارای لاستیک‌های پیرلی P Zero Trofeo R است. ابعاد این لاستیک چسبنده، ۲۶۵/۳۰ R۲۰ در محور جلو و ۳۵۵/۲۵ R۲۱ در عقب است. ترمزهای کربن سرامیکی برمبو قدرت توقف را در هر دو محور ارائه می‌دهند. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این سوپراسپرت روباز، سیستم تعلیق دو جناغی با کمک فنرهای کنترل شده الکترونیکی است.

پاگانی در مورد قیمت درخواستی سخت‌گیرانه صحبت می‌کند، اما می‌گوید که تولید ایمولا رودستر تنها به هشت دستگاه محدود خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا