اخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

پاگانی هنوز در حال کار بر روی یک هایپرکار الکتریکی است

هنوز مشخص نیست که چه زمانی یک هایپرکار برقی پاگانی را ببینیم. این سازنده سوپراسپرت بیش از پنج سال است که ایده یک خودروی برقی الکتریکی را بررسی کرده است، اما هنوز نگرانی های زیادی در مورد این فناوری دارد. پاگانی می‌گوید که می‌تواند چیزی را که خودروهایش را بسیار خاص می‌کند، کاهش دهد. اما این شرکت نیز این ایده را رها نکرده است.

به گزارش دنده 6 – کریستوفر پاگانی، پسر بنیانگذار و مدیر بازاریابی پاگانی، به CarBuzz گفت که هنوز ایده یک خودروی الکتریکی را رها نکرده است. او به خروجی گفت: «ما عاشق کار روی خودروی الکتریکی بودیم و هنوز هم روی این پروژه کار می کنیم، بنابراین فصل بسته ای برای ما نیست.

اما پاگانی همچنین اشاره کرد که یک هایپرکار الکتریکی چیزی فراتر از سرعت خط مستقیم است. “برای ما، عملکرد [در] دینامیک وسیله نقلیه است. این مقدار اسب بخار نیست. سرعت حداکثر نیست.”

این شرکت هنوز یک نمونه اولیه کار در مقیاس کامل تولید نکرده است، و در سال 2023، کریستوفر گفت که فناوری فعلی باتری برای خودروی الکتریکی که پاگانی می‌خواهد بسازد بسیار سنگین است. این شرکت امیدوار است با ارائه چنین وسیله نقلیه ای در فضا نوآوری کند.

یک خودروی برقی Pagani احتمالاً به این زودی اتفاق نخواهد افتاد، حتی اگر شرکت معتقد باشد که این یک تلاش ارزشمند است. با وجود این، دلالان Pagani علاقه ای ندارند و آنها هستند که آن را می فروشند.

پاگانی تنها نیست که شاهد بی‌علاقگی فزاینده نسبت به هایپرکارهای الکتریکی است. Mate Rimac در اوایل سال جاری گفت که مشتریان رده بالا در حال حاضر از چنین خودروهایی دوری می‌کنند و به موتورهای احتراقی و تجربه رانندگی آنالوگ تمایل دارند. همانطور که قیمت خودروهای الکتریکی کاهش می یابد و به جریان اصلی تبدیل می شود، مشتریان ثروتمند می خواهند خود را از توده ها متمایز کنند، که به Pagani و رقبای آن برای سال های آینده کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا