اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

پرورش قدرتمندترین شاسی بلند جهان زیر دستان لامبورگینی؟

مار غاشیه لامبورگینی آماده رقابت با پروسانگوئه!

چند ماه می‌گذرد که لامبورگینی آماده است تا اوروس به روز شده را به ما نشان دهد. فیس لیفت میان دوره این SUV شامل یک تغییر ظاهری و یک پیشرانه هیبریدی پلاگین جدید است. دسته‌ای از عکس‌های جاسوسی، این خودرو را به تصویر می‌کشند که اوروس PHEV را در پیست مسابقه طاقت‌فرسا نوربرگ رینگ نشان می‌دهند.

قدرتی بیشتر از سایر رقبا

این خودروساز مشخصات هیبریدی را در پشت یک نمای جلویی به روز پنهان می‌کند. در حالی که این SUV به پوشیدن پوشش استتاری کامل ادامه می‌دهد، ما می‌توانیم چراغ‌های جلوی بازطراحی‌شده را ببینیم و به نظر می‌رسد که استایل سپر جلو را تغییر کرده است.

این شرکت می‌تواند چراغ‌های عقب را تغییر دهد و SUV همچنان از لوله‌های اگزوز چهارگانه بهره می‌برد.
لامبورگینی اوروس به موتور V۸ تویین توربوشارژر ادامه خواهد داد، اما کمک الکتریکی نیز خواهد داشت. جزئیات خاص همچنان به شکل یک راز باقی مانده است، اما پورشه، کاین توربو E-Hybrid را با ۷۲۹ اسب بخار قدرت و ۹۴۹ نیوتون متر گشتاور عرضه کرد.

این دو شاسی بلند بر روی پلت فرم MLB Evo گروه فولکس‌واگن سوار می‌شوند و می‌توانند چیزی بیش از استخوان‌های خود را به اشتراک بگذارند.

اوروس باید قدرت بیشتری نسبت به پورشه داشته باشد و همچنین دارای قیمت بالاتری باشد. شایعات قبلی همچنین حاکی از آن بود که اوروس یک تریم جدید با عملکرد بالا با ۸۲۰ اسب بخار قدرت را دریافت می‌کند. این باعث می‌شود که فاصله زیادی بین آن و کاین ایجاد شود.

تصاویر جاسوسی از ماه جولای کابین به روز شده SUV را با حداقل تغییرات به تصویر کشیده‌اند. صفحه‌نمایش پایین‌تر در داشبورد، برجسته‌تر به نظر می‌رسد و لامبورگینی دکمه‌های میانبر را بین دو صفحه‌نمایش مرکزی، دوباره جابجا کرده است.

لامبورگینی تایید کرده که اوروس جدید و پلاگین هیبریدی در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. این بخشی از تلاش‌های این شرکت برای الکتریکی کردن خط تولید خود تا سال ۲۰۲۵ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا