آفروداخبار خارجیاسلایدشو

پشت فرمان جیپ رانگلر جدید 2024

هرچند از به‌روزرسانی‌های جیپ رانگلر فیس‌لیفت استقبال می‌کنیم اما با وجود لندروور دیفندر، توصیهٔ خرید این خودرو در اروپا دشوار خواهد بود.

به گزارش دنده 6 – رانگلر را باید نماد جیپ و آفرود دانست. نسل پنجم این ماشین در سال ۲۰۱۸ به بازار آمد و سه سال بعد بهبودهایی را تجربه کرد و اکنون مورد یک به‌روزرسانی بزرگ‌تر برای سال ۲۰۲۴ قرار گرفته است تا همچنان تازه بماند. طراحی ظاهری رانگلر هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود و به همین دلیل، تغییرات بیرونی در فیس‌لیفت اخیر حداقلی است. مهم‌ترین تغییر این ماشین جلوپنجرهٔ هفت شیاری جدید با تریم مشکی‌رنگ است. علاوه بر این، حالا آنتن هم به‌صورت مخفی داخل شیشهٔ جلو تعبیه شده تا در آفرود آسیب نبیند. چهار طرح رینگ جدید با اندازه‌ای از ۱۷ تا ۲۰ اینچی هم تکمیل‌کنندهٔ به‌روزرسانی‌های بیرونی رانگلر مدل ۲۰۲۴ هستند.

مهم‌ترین تغییرات اما در داخل رخ داده است. در اینجا جیپ بجای نمایشگر ۸.۴ اینچی قبلی یک نمونهٔ بسیار بزرگ‌تر ۱۲.۳ اینچی لمسی را ارائه کرده است. این به‌روزرسانی اما فقط در اندازه و وضوح نمایشگر خلاصه نمی‌شود زیرا آخرین نسخهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Uconnect هم ارائه شده است که سرعت پاسخگویی بیشتری دارد و به‌صورت استاندارد با اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم ارائه می‌شود. بااین‌حال، صفحه آمپر آنالوگ همچنان بر قوت خود باقی است و کنسول میانی هنوز با تعداد زیاد دکمهٔ فیزیکی پر شده است درحالی‌که دسته‌دنده‌ها بسیار بزرگ هستند.
هرچند شاید جیپ با این فیس‌لیفت روی بهبود راحتی رانگلر تمرکز داشته اما این شاسی‌بلند که همچنان از شاسی مستقل و تعلیق پنج اتصالی پیچشی استفاده می‌کند، نرم‌تر نشده است. همچنین در تمام نسخه‌های رانگلر همچنان شاهد اکسل‌های صلب جلو و عقب دانا، گیربکس کمکی دو سرعته و صفحات محافظ برای محافظت از قسمت‌های حیاتی خودرو در آفرود هستیم. رانگلر روبیکان که پشت فرمان آن نشستیم، با اکسل‌های قوی‌تر دانا ۴۴، قفل دیفرانسیل جلو و عقب و آنتی‌رول بار قطع شونده، حتی بیشتر از این روی آفرود تمرکز دارد. رینگ‌های ۱۷ اینچی نسخهٔ روبیکان نیز با لاستیک‌های آل‌ترین گودریچ پوشیده شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا