اخبار خارجیاسلایدر

پورشه کاین تک آرت معرفی شد

شرکت تیونینگ تک آرت از کیت بدنه جدید خود برای شاسی‌بلند پورشه کاین رونمایی کرد.

به گزاش دنده 6 – یافتن توازن درست بین استایل گیرا و تیونینگ شرکت‌های متفرقه کار راحتی نیست اما شاید کیت بدنه جدید تک آرت برای پورشه کاین این کار را به خوبی انجام داده باشد. این کیت که با نام آیرو کیت I شناخته می‌شود به‌طور ویژه برای کاین نسل سوم فیس لیفت E3 توسعه یافته و اگرچه تغییرات حاصل از نصب آن خیلی چشمگیر نیست اما تأثیر جذابی روی ظاهر شاسی‌بلند پورشه می‌گذارد.

در بخش جلو شاهد یک اسپویلر لبه‌ای در بخش پایینی خودرو خواهید بود. در کناره‌ها بالچه‌های کوچکی به اسپویلر اضافه شده و مشابه همین نوع طراحی در بخش عقب هم دیده می‌شود. تک آرت علاوه بر دیفیوزر جدید نمای عقب اسپویلر کوچکی را هم برای بالای شیشه پشتی تدارک دیده است. به لیست تغییرات پورشه کاین تک آرت باید کاپوت فیبر کربنی جدید را نیز اضافه کنیم.

این تیونر نام‌آشنا می‌گوید تغییرات رخ داده در کابین فراتر از طراحی ظاهری آن است چراکه آیرودینامیک خودرو نیز بهینه شده و هندلینگ آن هم بهبود یافته است. البته آمار و ارقامی برای پشتیبانی از این ادعا منتشر نشده اما به نظر شما چه تعداد از مالکان کاین هر روز راهی پیست می‌شوند؟ صادقانه باید گفت تمرکز اصلی این کیت روی بهبود جذابیت ظاهری کاین است نه بخش پرفورمنس.

اگر خواهان آپشن های بیشتری هستید می‌توانید رینگ‌ها و سیستم اگزوز جدید تک آرت را انتخاب کنید که جذابیت شنیداری کاین را نیز افزایش می‌دهد. تیونر موردبحث یک کیت پرفورمنس را نیز در نظر گرفته که قدرت پیشرانه را ۶۶ اسب بخار بیشتر می‌کند. پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی کاین در حالت استاندارد ۳۴۸ اسب بخار قدرت دارد هرچند گل سرسبد این خانواده را می‌توان مدل توربو E-Hybrid دانست که خروجی‌اش به ۷۲۹ اسب بخار می‌رسد. تک آرت قیمت و زمان عرضه کیت جدید خود را در آینده منتشر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا