اخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6اروپاییاسلایدر

پورشه 718 اسپایدر RS رونمایی شد

آیا می خواهید بدانید که موتور revvy GT3 در بدنه Boxster چه حسی خواهد داشت؟ این ضخیم‌ترین و سریع‌ترین رودستر (و همچنین گران‌ترین) پورشه 718 اسپایدر RS جدید 2023 که پس از سه دهه ، رونمایی شد.

درست است برچسب RS یک جزئیات کلیدی است و نشان می دهد که چرخش بالا و تنفس طبیعی فلت شش در کوچکترین خودروی اسپرت اشتوتگارت وجود دارد و این یک چشم انداز وسوسه انگیز است، همانطور که برخی از مشخصات کاملاً نشان می دهند:

موتور: 3996cc 24v تنفس طبیعی فلت شش
خروجی ها: 493 اسب بخار در 8400 دور در دقیقه و 332 پوند فوت در 6750 دور در دقیقه (کمی از GT3 duty عقب افتاده است)
ردلاین: تا جیغ بزنید و 9000 دور در دقیقه آن را از دست خواهید داد
0-100 کیلومتر در ساعت: 3.4 ثانیه

این ارقام موتور، قدرت، گشتاور و شتاب با مشخصات همتای قلعی آن، 718 Cayman GT4 RS یکسان است. Spyder در حال حاضر در بریتانیا با قیمت 150 هزار دلار در حال فروش است.

مشخصات مهندسی پشت قوی ترین Boxster
این یک دستور العمل قانع کننده است، برای کسانی از ما که عزادار ورود چهار تخته توربوشارژر در خودروهای اسپرت ساده تر کیمن و باکستر هستیم. Spyder RS ​​وعده می دهد که در هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس پورشه، هیجان را به طور تصاعدی افزایش دهد.

RS با موتور GT3 79 اسب بخار می تازد ، نیم ثانیه کامل از سرعت صفر تا 100 کیلومتر در ساعت کاهش می‌یابد و حداکثر سرعت 307 کیلومتر در ساعت را امکان‌پذیر می‌کند که تنها پنج رقم از برادر سخت‌افزارش فاصله دارد.

مطابق با تمام مدل‌های RS، فقط PDK است. گیربکس در اینجا، جعبه دنده هفت سرعته و دوکلاچه که از طریق پدال‌های روی فرمان یا ضربه‌ای از دسته دنده که از کنسول میانی بیرون می‌زند، کار می‌کند.

در هر دور موتوری شتابی شدید ایجاد می کند. پورشه 0-124 مایل در ساعت (200 کیلومتر در ساعت) را تنها در 10.9 ثانیه طی می کند.

پورشه 718 اسپایدر RS: سبک تر، تیزتر
عملکرد از دستورالعمل قدیمی ناشی می شود: خرخر بیشتر و جرم کمتر. این رژیم شامل یک سقف بوم دستی با وزن تنها 18 کیلوگرم، کلاه کامپوزیت و اگزوز سبک وزن از جنس استیل ضد زنگ است که ورودی های هوای آن در نزدیکی تکیه گاه های سر قرار گرفته اند تا حداکثر پوست را داشته باشند. با 1410 کیلوگرم وزن، Spyder RS ​​40 کیلوگرم سبک تر از 718 Spyder معمولی و – به طرز چشمگیر – 5 کیلوگرم کمتر از 718 Cayman GT4 RS تولید شده است .

اگرچه فنر و دمپر برای بدنه روباز Boxster طراحی شده است ولی سواری 30 میلی‌متر کمتر از استاندارد است، چرخ‌های 20 اینچی و دیفرانسیل لغزش محدود تعبیه شده است، در حالی که مدیریت تعلیق فعال پورشه (PASM) ) استاندارد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا