اخباراخبار داخلی

پیش فروش پژو 2008 در اواخر اردیبهشت

ایران خودرو در شرایطی از اواخر سال گذشته تولید پژو 2008 را به عنوان اولین محصول پسابرجامی خود آغاز کرد که هنوز این خودرو به صورت رسمی رونمایی نشده و پیش فروشی نیز برای آن در نظر گرفته نشده است.
این در حالی است که به گفته مدیرعامل ایران خودرو، پژو 2008 هم اکنون در حال تولید بوده و این شرکت آمادگی لازم برای رونمایی و عرضه آن را به بازار دارد.
هاشم یکه زارع در این مورد به صنعت نویس می گوید:ما تولید پژو 2008 را از سال گذشته آغاز کرده ایم و در حال نیز آماده ایم تا این محصول را برای عرضه به بازار، رونمایی و پیش فروش کنیم. وی تاکید می کند:به احتمال زیاد پژو 2008 در اردیبهشت ماه رونمایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه پژو 2008 اولین محصول مشترک ایران خودرو و پژو در قرارداد جدید دو شرکت به شمار می رود، می افزاید:پس از رونمایی از پژو 2008، آن را در اواخر اردیبهشت ماه پیش فروش خواهیم کرد.
به گفته یکه زارع، قیمت قطعی و نهایی 2008 در آینده و زمانی که پیش فروش شود، مشخص خواهد شد. گفته های مدیرعامل ایران خودرو در شرایطی است که پژو 2008 قرار بود در هفته های پایانی اسفند سال گذشته با حضور رییس جمهور رونمایی شود، اما این اتفاق رخ نداد و رونمایی از این محصول جدید به سال جاری موکول شد.
گفته می شود 2008 احتمالا با قیمت پایه 90 میلیون تومان و داخلی سازی حدودا 20 درصدی روانه بازار خواهد شد/صنعت نویس

8 دیدگاه

  1. این قیمت خیلی گران است وارزش خریدنداره.تازه فول آپشن تمام فرانسوی رودرسایت پژو17000یوروقیمت زده.یعنی بااحتساب یورو4000تومن میشه حدود70میلیون تومن.توهم نزنیدلطفا.

  2. یعنی واقعا خاک تو سرشون….نه قیمتشون درست در اومد نه زمان رو نمایشون نه زمان پیش خریدشون…یه مشت باج خور نشستن تو ایران خودرو دارند مثلا ماشین تولید میکنند…حیف این همه جووون با استعداد تو مملکت

  3. این نمونه نسبت ب نمونه خارجی آپشن هاش کمتره که به عنوان مثال میشه به جایگزین شدن سقف معمولی به جای پناروما اشاره کرد و قیمتشم حدودا ۷۰ میلیون ارزش داره ک بازم ایران خودرو داره ۲۰ تومن دزدی میکنه

  4. قرار بود که قیمت پایه اش 75 میلیون باشه و نسخه فول 95 میلیون. با این حساب احتمالاً نسخه فول باید حدود 110 میلیون بشه. بیخود نیست که چند ماهه کوچکترین خبری از قیمت احتمالی خودرو نمیگذارند و از اونطرف هم کرمان خودرو با خیال راحت قیمت 87 میلیون برای هیوندای i20 با کلی آپشن حذف شده در نظر گرفته و چینی ها هم پله پله قیمتهاشون رو بالا بردند ظاهراً میدونستند که قرار نیست پژو 2008 به عنوان یک خودروی اروپایی و قیمت رقابتی به دست مردم برسه.

    1. اونوقت کی پراید و تیبا و سمند و پارس و تندر بخره؟؟ تازه همین هم خودروی تاپی نیست اما عمدا جوری قیمت گذاری میشه مردم بخرن. یه عدم فورا میگه پراید 22 ملیونه پس این میرزه و از این جور حرفا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا