اخباراخبار خارجی

پینفارینا و معرفی سدانی لوکس در نمایشگاه ژنو

آخرین باری که شرکت پینفارینا طی نمایشگاه اتومبیل ژنو سوئیس از مدلی رونمایی کرد، یک خودرو هیدروژنی با نام H2 Speed بود. البته مدل یک مفهومی بوده و حال انتظار می رود در نمایشگاه ژنو سال جاری باید شاهد یک سدان لوکس الکتریکی بوده که در مارس سال جاری رونمایی خواهد شد.

نام مدل H600 بوده و توسط شرکت Hybrid Kinetic Group چین توسعه پیدا کرده است. شعار تبلیغاتی خودرو آینده پینفارینا ” توسعه،تولید، بازاریابی وسایل نقلیه با مصرف انرژی جدید و اجزای کلیدی” است.

به تازگی تصویر تیزری از این سدان منتشر شده که بخش عقب مدل را نشان می دهد. باتوجه به تصویر H600 از چراغ عقب یکپارچه با حاشیه کرومی بهره می برد و بیشتر شباهتی به سدان لینکلن دارد.

اطلاعات بسیاری از H600 در دست نیست تا به آن پرداخت و باید تنها تا نمایشگاه ژنو ماه مارس منتظر بود. در ماه دسامبر سال گذشته بود که Italdesign تصویر رندر شده ای مربوط به محصول آینده پینفارینا منتشر کرد و وعده معرفی آن را برای ژنو 2017 داده است. Giugiaro یکی از طراحان مطرح اتومبیل ایتالیایی در حال حاضر با شرکت چینی Techrules همکاری داشته و مشغول توسعه یک سوپراسپرت با قدرت 1030 اسب بخاری می باشد که شامل شش موتورالکتریکی می شود.

به هر حال مفهومی جدید پینفارینا بایستی همچون سال گذشته یک کانسپت خیره کننده باشد و معرفی نیز در 1 مارس طی کنفرانسی صورت خواهد گرفت. از آنجایی که تاریخ معرفی نزدیک بوده تنها بایستی این مدت زمان را با صبوری خود سپری کنیم تا اطلاعاتی بیشتری از سدان مفهومی لوکس پینفارینا کسب کنیم.

2 دیدگاه

  1. اگر ناراحت نمیشید باید بگم اسم این شرکت پینین فارینا هست.
    Pininfarina
    اصلاح کنید لطفا.

  2. چینی ها رو ببینید که به فکر آینده خودرو سازی در زمینه انرژی های تجدید پذیرند، ما هم متأسفانه…!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا