اخباراخبار خارجیاسلایدر

پیکاپ چانگان اکسپلورر در ایران

پیکاپ چانگان اکسپلورر به‌زودی وارد بازار ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات فنی و سطح امکانات Changan Explorer pickup آشنا خواهیم شد.
به گزارش دنده 6  – اطلاعات منتشر شده از گمرک نشان می‌دهد یکی از شرکت‌ها برای واردات پیکاپ اکسپلورر چانگان اقدام کرده و به‌زودی شاهد ورود مدل‌های اولیه این پیکاپ چینی به بازار ایران خواهیم بود. در ادامه قصد داریم سطح مشخصات فنی و امکانات Changan Explorer pickup را بررسی کنیم.

مشخصات فنی پیکاپ چانگان اکسپلورر

پیکاپ چانگان اکسپلورر

پیکاپ چانگان اکسپلورر که در بازار چین با نام لنتاپ نیز به فروش می‌رسد در واقع نسخه جدید پیکاپ هانتر بوده و روی پلتفرم مشترک با پژو لندترک توسعه پیدا کرده است. البته هنوز مشخص نیست این پیکاپ چینی به‌شکل واراتی روانه بازار می‌شود یا یکی از خودروسازان برنامه مونتاژ آن را در دستور کار خود قرار داده است.

پیکاپ چانگان اکسپلورر

طبق اطلاعات منتشر شده از گمرک، این خودرو با موتور 2 لیتری T-GDI روانه بازار ایران خواهد شد که می‌تواند قدرتی برابر با 233 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ZF به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

امکانات رفاهی و ایمنی Changan Explorer

پیکاپ چانگان اکسپلورر

از امکانات رفاهی و ایمنی این پیکاپ چینی می‌توان به سیستم تهویه مطبوع الکتریکی، کلاستر دیجیتالی، فرمان تایپ دی، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به‌صورت برقی همراه با گرم‌کن، چراغ‌های روز، رادار نقطه کور، رادار هشدار خروج از خط، سامانه کنترل پایداری، تریم چرمی صندلی‌ها، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سنسورهای نور و باران، دسته دنده شیفت بای وایر، مانیتور لمسی همراه با دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا