اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

چالش‌های مازراتی در مسیر الکتریکی‌سازی محصولات

مازراتی در مسیر خود به سمت خط تولید تمام الکتریکی با موانعی روبرو می‌شود. این برند متعلق به استلانتیس در حال توقف توسعه سدان بزرگ کواتروپورته فولگوره بوده و این برند نگران عملکرد خودروی جدید خود است، اما ممکن است عوامل نگران‌کننده دیگری در پشت پرده‌ها وجود داشته باشد.

رسانه‌های ایتالیایی نشان می‌دهند که استلانتیس در حال حاضر روی پرونده تجاری این خودروی الکتریکی پرچمدار کار می‌کند. به عنوان بخشی از اقدامات کاهش هزینه، طبق گزارش‌ها، این خودروساز از تامین‌کنندگان خواسته است تا قیمت قطعات را تا ۶ درصد کاهش دهند.
این عقب‌نشینی پس از به تعویق افتادن نسخه‌های برقی گرن‌توریسمو کوپه و گریکاله، سومین تاخیر در خط تولید خودروهای الکتریکی مازراتی است.
بخش دیگری از طرح Dare Forward ۲۰۳۰ شامل برقی‌سازی کامل لوانته است. تا اواسط دهه، این SUV باید یک نسخه کاملاً الکتریکی را نیز دریافت کند که محدوده اولیه خودروهای الکتریکی را تکمیل کند.

چالش‌های تولید این شرکت فراتر از این تاخیرهای توسعه است. بنابر گزارش‌ها، استلانتیس ۱۰۰۰ کارگر تولیدی مازراتی را در کارخانه Mirafiori در تورین ایتالیا از ۱۲ فوریه تا ۳ مارس به طور موقت اخراج خواهد کرد. این کارخانه کواتروپورته و مدل‌های دیگری مانند SUV بزرگ لوانته و کوپه بزرگ گرن‌توریسمو را تولید می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا