اخباراخبار داخلیاسلایدر

چانگان سی اس ۳۵ پلاس ، خودرو وارداتی جدید سایپا

تیزر معرفی چانگان سی اس 35 پلاس ، محصول وارداتی سایپا منتشر شد. در ادامه با مشخصات و ویژگی‌های چانگان CS35 پلاس آشنا می‌شویم.

به گزارش دنده 6 – چانگان سی اس ۳۵ پلاس به‌عنوان نخستین خودرو وارداتی سایپا در مرحله جدید واردات خودروهای خارجی، به‌زودی وارد بازار کشورمان خواهد شد. به‌همین مناسبت، به‌تازگی گروه خودروسازی سایپا تیزر معرفی چانگان سی اس 35 پلاس را منتشر کرده که در این ویدیو می‌توانیم با برخی از آپشن‌ها و همچنین ویژگی‌های طراحی بیرونی و داخلی چانگان CS35 پلاس آشنا شویم. اکنون می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

ویدیوی تیزر معرفی چانگان سی اس ۳۵ پلاس سایپا

چانگان CS35 پلاس، جدیدترین خودروی وارداتی سایپا است که در آینده نزدیک به مشتریان در بازار ایران تحویل داده خواهد شد. طبق مشخصاتی که در سایت سایپا منتشر شده، این خودرو چینی در تیپ‌های 2 و 3 روانه بازار کشورمان می‌شود که فقط از نظر برخی آپشن‌ها با یکدیگر تفاوت دارند.

معرفی چانگان سی اس 35 پلاس

چانگان سی اس 35 پلاس به پیشرانه 1392 سی‌سی توربوشارژ با قدرت 155 اسب بخار و گشتاور 255 نیوتن‌متر مجهز شده و گیربکس اتوماتیک DCT با حالت اسپرت، نیروی تولیدی را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. فرمان خودرو از نوع الکتریکی بوده و سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و یکپارچه تیر پیچشی در عقب برای آن به کار رفته است. ترمزها نیز در جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در عقب از نوع دیسکی است.

رینگ‌های 17 یا 18 اینچی آلومینیومی، سیستم‌های ترمز ABS و ESP و EBD، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر، آنتن کوسه‌ای، صندلی‌های چرمی، کنترل صدا از روی فرمان، تنظیم برقی آینه‌های جانبی با قابلیت گرم‌کن و تاشوندگی، سنسور پارک دنده عقب، تنظیم دستی صندلی راننده در شش حالت، تنظیم دستی صندلی سرنشین جلو در چهار حالت، نگه‌دارنده صندلی کودک در ردیف عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو به‌صورت دستی، چراغ‌های مشایعت تا درب منزل، چراغ روشنایی در روز یا دی لایت، چراغ اتوماتیک جلو، نمایشگر دیجیتال برای جلوآمپر، سیستم نمایش کنترل باد تایرها، مولتی مدیا با نمایشگر ده اینچی، دوربین عقب، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل و اتوهلد از جمله تجهیزات و آپشن‌های این خودرو چینی وارداتی هستند.

معرفی چانگان سی اس 35 پلاس

در تیپ 3 چانگان سی اس 35 پلاس نیز شاهد آپشن‌های اضافه‌ای مثل کیسه هوای جانبی و پرده‌ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سانروف پانوراما و دوربین جانبی سمت راست هستیم. ظاهرا قیمت نهایی چانگان CS35 پلاس تیپ 2 برابر با 1 میلیارد و 62 میلیون تومان و تیپ 3 برابر با 1 میلیارد و 180 میلیون تومان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا