اخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدرنگاه

چراغ‌های جدید پورشه کاین 2023 به سبک تایکان به نمایش گذاشته شد

اشتوتگارت به طور پیوسته پورشه کاین 2023 جدید خود را پیش از اولین نمایش خود در نمایشگاه خودرو شانگهای اواخر این ماه معرفی می کند. امروز نوبت نمای جلوی جدید است: این تصویر سایه‌دار چراغ‌های جلوی جدید به سبک تایکان را نشان می‌دهد تا چهره شاسی‌بلند بزرگ آن را زیباتر کند.

دنده 6 | چراغ‌ها از گرافیک نوری مشخص برند استفاده می‌کنند، با چهار LED که نگاه خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌دهند. ما باید تا 18 آوریل 2023 منتظر بمانیم تا کاین را به طور کامل بازبینی کنیم. این شرکت این را «یکی از گسترده‌ترین ارتقاء محصول در تاریخ پورشه» می‌نامد.

در حال حاضر نگاهی دزدکی به فضای داخلی SUV جدید به ما داده است. به تصویر زیر نگاه کنید و واضح است که تایکان چرخش دیجیتالی بیشتری دارد. خوشه ابزار اکنون یک واحد دیجیتالی 12.6 اینچی خمیده است و سیستم اطلاعات سرگرمی نیز بسیار شبیه به اولین خودروی برقی اشتوتگارت طراحی شده است.

پورشه کاین جدید 2023: چراغ های سبک تایکان
مانند خودروهای برقی، انتخابگر دنده اکنون در کنار فرمان قرار دارد و چرخ نیز دارای عملکرد بیشتری نسبت به قبل است.

همانطور که انتظار دارید، کنترل طیف وسیعی از عملکردهای رانندگی از روی چرخ امکان پذیر است، و همچنین نحوه جابجایی بین هفت حالت مشاهده برای صفحه های دیجیتال جدید کابین خلبان نیز وجود دارد. این گروه بندی عملکردها در اطراف راننده همچنین به این معنی است که بقیه قسمت های داخلی بسیار تمیزتر است.

پورشه کاین 2023: جزئیات داخلی
یک صفحه نمایش 12.3 اینچی جدید در قلب فضای داخلی کاین قرار گرفته است، اما مشتریان می توانند یک صفحه نمایش سرنشین اضافی را نیز انتخاب کنند. با کشش تا 10.9 اینچ، به سرنشین جلو اجازه می دهد خدمات رسانه ای را تغییر دهد یا تنظیمات ناوبری را تغییر دهد.

فناوری که در اصل برای حفظ حریم خصوصی توسعه داده شده است به این معنی است که راننده در واقع نمی تواند صفحه سرنشین را از روی صندلی خود ببیند و این بدان معناست که به طور قانونی و ایمن می تواند ویدیوها را در حال حرکت نشان دهد، بدون اینکه خطری برای تماشای راننده و پرت شدن حواس او وجود داشته باشد.

در جای دیگر، ادغام معمول گوشی هوشمند با Apple CarPlay و Android Auto را خواهید یافت. شارژ بی سیم نیز در اینجا وجود دارد و از آنجایی که پورشه فضای گوشی هوشمند را خنک کرده است، اکنون می توانید دستگاه خود را تا 15 وات به صورت بی سیم شارژ کنید.

وقتی بیشتر بدانیم این مقاله را به روز خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا