اخباررپورتاژ

چگونه با یک کلیک نزدیکترین پمپ بنزین را پیدا کنیم؟

بی شک برای شما نیز بسیار پیش آمده است که چراغ بنزین خودرو روشن شده و استرس زیادی برای پیدا کردن نزدیکترین پمپ بنزین داشته اید. گاهی حتی فکر اینکه روزی ممکن است بنزین خودرو تمام شود و در خیابان بمانیم، ما آزار میدهد. راه‌های زیادی برای پیدا کردن نزدیکترین پمپ بنزین در لحظه نیاز وجود دارد، از روش های سنتی نظیر پرسیدن از اهالی محل تا فکر کردن به اینکه آخرین بار کی از کنار یک پمپ بنزین رد شده اید. اما واقعا بهترین و ساده‌ترین راه چیست؟

این روزهای آنهایی که بیشتر اهل تکنولوژی‌های روز و استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند هستند، از ابزارهایی مانند نقشه گوگل برای پیدا کردن مکان‌های گوناگون استفاده می‌کنند، ولی در برخی موارد همچون یافتن موقعیت نزدیکترین پمپ بنزین، گشتن بر روی نقشه و پیدا کردن موردی که واقعا نزدیکترین به شما باشد، کاری حتی سخت‌تر از پرسیدن از اهالی محل است. در کشورهای پیشرفته دنیا نیز نرم‌افزارهای کاربردی متفاوتی برای استفاده بر روی تلفن‌های همراه هوشمند ایجاد شده‌اند که راهکارهایی برای پیدا کردن نزدیکترین‌جا به کاربران خود ارائه می‌نماند، ولی در کشور ما شاید به این موضوع زیاد پرداخته نشده باشد.

یکی از بهترین گزینه‌های وطنی و از جمله اپلیکیشن‌های پرطرفدار و به‌روز برای استفاده در این مورد، اپلیکیشن دانرو است. دانرو بزرگترین بانک اطلاعات مکان‌های عمومی و خصوصی شهری در ایران را دارد و در طراحی اپلیکیشن آن تمرکز ویژه‌ای بر روی راهنمایی شهروندان به نزدیکترین مکان مورد نظرشان، شده است.

در اینجا سعی می‌کنیم روش استفاده از این اپلیکیشن را برای پیدا کردن نزدیکترین پمپ بنزین در شهر، برای شما بازگوکنیم، هرچند در دانرو شما می‌توانید هر نوع کسب و کار و مکان عمومی شهری دیگری را که مورد نظر شماست، پیدا کنید.

بعد از نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن‌همراه خود، با لمس کلید جستجو در مرکز پایین صفحه خانه، وارد صفحه جستجو می‌شوید. سپس کافیست واژه پمپ بنزین را جستجو کنید تا نتایج آن بر اساس نزدیکترین پمپ بنزین به شما، برایتان نمایش داده شود. البته برای اینکه اپلیکیشن بتواند موقعیت شما را داشته باشد باید قبلا موقعیت یاب گوشی خود را روشن کرده و اجازه دسترسی به آن را به اپلیکیشن داده باشید.

محیط کاربری اپلیکیشن دانرو
وارد کردن مکان مورد نظر جهت جستجو. در اینجا “پمپ بنزین”
نمایش نزدیک ترین پمپ بنزین ها در اطراف شما

نتایج جستجو را می‌توانید با لمس کلید نقشه، بر روی نقشه مشاهده نمایید و بعد از انتخاب نزدیکترین پمپ بنزین، با لمس کلید مسیریابی، نزدیکترین مسیر به آنجا را بر روی نقشه بیابید.

کلیک روی یکی از تنایج جستجو
کلیک بر روی کلید مسیریابی

اپلیکیشن‌های دیگری نیز در این حوزه وجود دارند، ولی سرعت دسترسی به اطلاعات، واسط کاربری ساده‌تر، کیفیت کار با دانرو و وجود نسخه‌های اندروید و آی.او.اس برای آن، دانرو را به عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن در بخش راهنمای شهری معرفی کرده است. شما می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر بر روی تلفن‌همراه خود دریافت نمایید و یا به وب‌سایت dunro.com مراجعه نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا