اخباراخبار خارجیاسلایدر

ژاپنی ها عجیب ترین خودروهای مفهومی را می سازند

ژاپنی‌ها خواه نگاهی اجمالی به آینده به ما می‌دهند یا گذشته، برخلاف هر کس دیگری تمایل به ساخت خودروهای مفهومی دارند.

از فناوری گرفته تا استایل و عملکرد، در اینجا 5 خودروی مفهومی ژاپنی که واقعاً عجیب هستند را توضیح می دهیم .

  1. الیکا
    Eliica (اتومبیل LIthi-Ion الکتریکی) که توسط تیمی در دانشگاه Keio در توکیو طراحی شد، اولین بار در سال 2004 به نمایش درآمد.

این خودروی الکتریکی هشت چرخ، که طول آن 5.1 متر است، علیرغم اینکه به نظر به زیر اقیانوس تعلق دارد، عملکردی باورنکردنی را ارائه می دهد.این هشت چرخ در واقع کوچکتر از چرخ های استاندارد هستند، به این معنی که خودروی مفهومی Eliica برای بهره وری آیرودینامیکی بهتر به زمین نزدیک تر بود.هر یک از چرخ ها دارای یک موتور 80 اسب بخاری برای خروجی ترکیبی 640 اسب بخار بودند که شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت (0-62 مایل در ساعت) در چهار ثانیه و حداکثر سرعت 370 کیلومتر در ساعت (230 مایل در ساعت) می رسید.

  1. Suzuki Sharing Coach
    خودروهای مفهومی ژاپنی – محصول اشتراک سوزوکی
    با Suzuki Sharing Coach (SSC) دو وسیله نقلیه با قیمت یکی دریافت می کنید.

PIXY یک دستگاه حمل و نقل یک نفره است که به طور خاص برای مسیرهای پیاده روی و داخل ساختمان ها طراحی شده است.اما هنگامی که آماده رفتن به دورتر هستید، PIXY را سوار می‌شوید و وارد کوچ اشتراک‌گذاری می‌شوید که به خودرویی تبدیل می‌شود که از درون غلاف کوچک هدایت می‌شود.ما نمی توانیم فکر نکنیم که SSC شبیه عروسک های ماتریوشکای روسی است.

  1. Bambgoo
    ماشین های مفهومی ژاپنی – Bambgoo
    نه، Bambgoo لانه پرنده روی چرخ نیست.

همانطور که از نام آن پیداست، به طور کامل از بامبو ساخته شده است و تنها 132 پوند وزن دارد.خودروی مفهومی الکتریکی منحصربه‌فرد که توسط آزمایشگاه سرمایه‌گذاری Busienss دانشگاه کیوتو ساخته شد، می‌توانست با یک بار شارژ 31 مایل را طی کند.نیازی به گفتن نیست که Bambgoo هرگز به ثمر نرسید و ما هرگز از آن زمان تاکنون چیزی شبیه به آن را ندیده ایم.

  1. هوندا فویا جو
    خودروهای مفهومی ژاپنی – هوندا فویا جو
    اساسا، هوندا فویا جو یک مهمانی روی چرخ است که برای پاسخگویی به مخاطبان جوان طراحی شده است.

این خودروی مفهومی دارای یک داشبورد و کنترل‌هایی بود که شبیه میزهای گردان دی‌جی بود، یک طبقه کاملاً مسطح مانند یک زمین رقص و صندلی‌هایی که تقریباً شما را به حالت ایستاده رها می‌کردند.این نام به معنای واقعی کلمه به معنای «شهر بی خواب» است، بنابراین جای تعجب نیست که هوندا فویا جو دارای سیستم صوتی پمپاژ است.با این حال، واقعیت خشن این است که این تمام چیزی است که واقعاً برای آن انجام شده است.

  1. ایسوزو کومو اف 1
    خودروهای مفهومی دیوانه ژاپنی – ایسوزو کومو F1
    ایسوزو کومو F1 با ظاهر عجیب و غریب از نمای جانبی خود کمی شبیه به یک پیک آپ به نظر می رسد.

با درهای قیچی، راه اندازی منحصر به فرد خواهد بود.اما در وسط، جایی که بستر بار باید باشد، خودروی مفهومی کومو F1 دارای یک موتور 3.5 لیتری V12 بود که از خودروی روز Lotus Formula 1 تهیه شده بود.چه کسی گفته که مرسدس AMG Project ONE اولین خودروی جاده ای است که دارای موتور F1 است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا