اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

کابین نسل جدید پورشه پانامرا رونمایی شد

نسل سوم پورشه پانامرا پیش از نمایش جهانی خود در ۲۴ نوامبر، فضای داخلی کاملا مدرن خود را که برگرفته از تایکان است، نشان می‌دهد. بسیار شبیه به سدان تمام الکتریکی، این لیفت بک اسپرت دارای کنترلرهای معمولی کمی است؛ زیرا بیشتر عملکردها از طریق صفحه نمایش یا کلیدهای لمسی نصب شده روی کنسول مرکزی قابل دسترسی هستند.

این کابین دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی ۱۲.۶ اینچی است که با یک صفحه لمسی مرکزی و یک صفحه نمایش دیگر در سمت سرنشین به هم متصل شده است. کنسول مرکزی دارای دریچه‌های هوای قابل تنظیم الکتریکی و فضای ذخیره‌سازی است که می‌تواند موارد بیشتری را نسبت به قبل در خود جای دهد.

در پشت، پورشه یک صفحه نمایش لمسی دیگر نصب کرده که به سرنشینان عقب اجازه می‌دهد تا به تنظیمات مختلفی از جمله رسانه، ناوبری و نور محیط دسترسی داشته باشند.

مشابه مدل قبلی، پانامرای جدید دارای یک مدل با فاصله محوری طولانی‌تر، همراه با فضای پای عقب بیشتر و صندلی‌های جدید برای راحتی بیشتر در سفرهای طولانی است. برای اولین بار در تاریخ این مدل، یک آپشن جدید تودوزی بدون چرم وجود دارد که ترکیبی از پارچه Race-Tex و Pepita است.

اگرچه پانامرا یک خودروی بزرگ و سنگین است که می‌تواند به راحتی حداقل چهار نفر را در خود جای دهد، اما مدل جدید و اصلاح‌شده دارای کابینی راننده محور است که اکثر عملکردها به راحتی قابل دسترسی هستند. برای این منظور، انتخابگر حالت رانندگی بر روی فرمان وجود دارد.

در سمت راست فرمان، انتخابگر دنده قرار دارد و پورشه با حرکت دادن آن از نقطه سنتی خود، فضای بین صندلی‌های جلو را شلوغ کرده است. امیدواریم گزینه‌ای برای جایگزینی سطوح مشکی براق با چیزی که کمتر از جذب اثرانگشت استفاده می‌کند وجود داشته باشد؛ زیرا فقط در تصاویر رسمی خوب به نظر می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا