اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

کادیلاک از فیس‌لیفت CT5 رونمایی کرد

کادیلاک CT۵ به روز شده در نمایشگاه بین المللی خودرو دیترویت آمریکای شمالی امسال رونمایی شد. هنوز قیمتی در دسترس نیست و این سدان به روز شده بهار امسال به فروش می‌رسد. در حال حاضر، این برند فقط مدل استاندارد را با جزئیات توضیح می‌دهد. اطلاعات مربوط به مدل اصلاح شده CT۵-V و CT۵-V Blackwing بعداً ارائه می‌شود.

جراحی زیبایی CT5

CT۵ ۲۰۲۵ فیس لیفت ظریف و جزئی را دریافت می‌کند. جلوپنجره بزرگتر شده و طرحی مشکی رنگ و براق در وسط دارد. خطوط کرومی لبه‌های جلوپنجره را مشخص می‌کنند. چراغ‌های جلو مستطیلی جدید با دیلایت‌های شاخه‌ای هم در گوشه‌های این قسمت قرار دارند.

مدل اسپرت دارای جلوپنجره مشکی شده و بدون ادوات کرومی است. هیچ یک از نسخه‌ها تغییرات ظاهری در قسمت پشتی دریافت نمی‌کنند. کادیلاک رنگ‌های جدید Deep Space Metallic و Typhoon Metallic را اضافه می‌کند.

ارتقای فنی و فناوری

کادیلاک با نصب یک صفحه نمایش منحنی مورب ۳۳ اینچی به عنوان یک ویژگی استاندارد، فضای داخلی CT۵ را با تغییرات اساسی همراه کرده است. این دستگاه عملکردهای کیلومترشمار و اطلاعات-سرگرمی را با هم ترکیب می‌کند و وضوح ۹K دارد. این خودرو دارای Google Built-In است که شامل Google Assistant ،Google Maps و Google Play می‌شود. این سیستم همچنین از Apple CarPlay و Android Auto نیز پشتیبانی می‌کند. نقطه اتصال Wi-Fi ۵G یک ارتقای قابل انتخاب است.

چیدمان صفحه نمایش قابل تنظیم بوده تا رانندگان بتوانند برنامه‌ها و نمادها را مجدداً مرتب کنند. بعلاوه، افراد می‌توانند اطلاعات روی کیلومترشمار را مطابق ترجیحات خود تغییر دهند.

حالت‌های رانندگی مختلفی مانند Tour ،Sport ،Snow/Ice و MyMode قابل تنظیم است. آنها عناصری مانند واکنش فرمان، صدای موتور و میزان ترمز را تغییر می‌دهند.

CT۵ همچنین دارای برخی فناوری‌های ایمنی جدید بوده و دارای Super Cruise قابل انتخاب است. این سدان به صورت استاندارد با سیستم کمکی راننده در ناحیه نقطه کور و ترمز اضطراری خودکار در تقاطع عرضه می‌شود. تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و سیستم کمکی سرعت هوشمند در دسترس هستند.
هیچ تغییری در پیشرانه وجود ندارد. یک پیشرانه توربوشارژ استاندارد ۲.۰ لیتری چهار سیلندر، ۲۳۷ اسب بخار قدرت و ۳۴۹ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. مشتریان می‌توانند خودروی خود را به یک موتور ۳.۰ لیتری V۶ توئین توربو با قدرت ۳۳۵ اسب بخار و ۵۴۹ نیوتون متر ارتقا دهند. هر دو موتور به گیربکس اتوماتیک ده سرعته متصل می‌شوند. دیفرانسیل عقب در نسخه پایه موجود است و سیستم چهار چرخ محرک نیز یک گزینه قابل انتخاب است.

کادیلاک CT۵ ۲۰۲۵ را در کارخانه Lansing Grand River Assembly در میشیگان خواهد ساخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا