اخبار خارجیاسلایدشو

کادیلاک پس از شش سال رونمایی کرد از کوپه مخفی

کادیلاک شش سال پیش کوپه چشمگیری ساخته که متأسفانه هیچ‌گاه به تولید نرسید اما طراحی خودروهای تولیدی این شرکت مثل سدان CT5 را شکل داد.

به گزارش دنده 6 – شش سال پیش در جولای ۲۰۱۸ پتنت‌های طراحی یک کوپهٔ مرموز از کادیلاک در وب‌سایت ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات‌متحده دیده شد. حال مشخص شده آن طرح‌ها متعلق به کوپهٔ خیره‌کننده‌ای بوده که پس از شش سال رونمایی شده است. این خودرو نام ندارد ولی م‌یدانیم که یک تمرین طراحی بوده است. این کوپهٔ زیبا عناصری از کانسپت اسکالا را با ویژگی‌های طراحی مدرن ترکیب کرده که نتیجهٔ آن خلق یکی از زیباترین کانسپت‌های جنرال موتورز از زمان بیوک آویستا تاکنون است.

به گفتهٔ کادیلاک، این کوپهٔ بی‌نام پایه و اساس طراحی خودروهای تولیدی بعدی مثل سدان CT5 را شکل داده است. البته متأسفانه CT5 به‌اندازهٔ این کوپه جذاب که از چراغ‌های جلوی باریک، ورودی‌های هوای عضلانی، جلوپنجرهٔ عریض و کاپوت برجسته بهره می‌برد زیبا به نظر نمی‌رسد. با حرکت به سمت عقب خودرو نیز بدنه‌ای سیال با خط شانهٔ برجسته را می‌بینیم که با رینگ‌های بزرگ و چراغ‌های متمایز عقب همراه است. کابین کوپهٔ بدون نام کادیلاک کمی ساده و خالی به نظر می‌رسد ولی بااین‌حال ویژگی‌هایی مثل صندلی‌های چرمی، شیفتر دوار و تریم چوبی در اینجا جلب‌توجه می‌کند.

هرچند این خودرو می‌توانست به‌راحتی به رقیبی برای ب‌ام‌و M8 تبدیل شود اما متأسفانه هیچ‌گاه به تولید نرسید و کادیلاک به‌کلی خودروهای کوپه را کنار گذاشت. پس از ATS کوپه که پنج سال پیش از روی خط تولید کنار رفت، کادیلاک هیچ کوپه‌ای در سبد محصولات خود نداشته است. تصاویر این کوپهٔ تک ساخت ابتدا در حساب اینستاگرام GM Design منتشر شد و سپس کوپهٔ جذاب و ناکام کادیلاک طی رویدادی در میشیگان برای اولین بار به نمایش عمومی درآمد و زیبایی چشمگیر خود را بهتر نشان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا