اخباراخبار خارجی

کادیلاک XT4 و تلاش برای جلب نظر جوانان چینی

کادیلاک XT4  محصولی از این خودروساز آمریکایی برای بازار چین است که معمولا به ساخت خودروهای لوکس اشتغال دارد، فرصت حضور در بازار چین را غنیمت شمرده و قصد دارد با ارایه مدل های لوکس و مقرون به صرفه، طیف خریداران جوان در این کشور را به خود جلب کند.

استیو کارلایل، مدیر عامل کادیلاک در این باره می گوید: کادیلاک و مجموعه جنرال موتورز قصد دارند تا دو سال آینده، سهم خودروهای لوکس در سبد محصولات خود را تا 90 درصد افزایش دهند. این تصمیم در پی افزایش توانایی خرید اکثر مشتریان جهانی گرفته شده است. یکی از مهم ترین بازارهای در حال رشد، بازار چین است و کادیلاک قصد دارد تا رقبای اروپایی و آسیایی خود را به چالش بکشد.

کادیلاک XT4 نخستین محصولی است که در طی این پروژه، قرار است به زودی وارد بازار چین شود. این خودرو یک SUV کوچک بوده و وارد رقابت با مشابه های خود از اروپا و آسیا خواهد شد. طبق برنامه ریزی کادیلاک، شش ماه پس از عرضه مدل XT4، مدل لوکس دیگری وارد بازار چین خواهد شد. کادیلاک در چین فروش خوبی دارد و در هشت ماهه اول سال جاری میلادی، توانسته بالغ بر 132 هزار دستگاه خودرو به فروش برساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 23 درصد رشد را نشان می دهد. این افزایش سود در بازار چین، به کادیلاک کمک خواهد کرد تا شبکه فروش خود را در ایالات متحده قوی تر کرده و به پشتوانه آن، حضور پر رنگ تری در بازارهای جهانی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا