اخباراخبار داخلی

کانسپت جدید هیوندای برای نمایشگاه ژنو

هیوندای خط تولید خود برای نمایشگاه خودروی ژنو 2018 را اعلام کرد.

این خودروساز کره ای تایید کرده است که یک خودروی کانسپت جدید که سبک طراحی آینده هیوندای را نشان می دهد، هفته آینده در ژنو رونمایی جهانی خواهد شد. این کانسپت ظاهر و حسی متفاوت را برای این برند ایجاد خواهد کرد و تمام مدل های آینده آن مبتنی بر این خودرو خواهند بود که به گفته هیوندای عناصر طراحی اصلی، ساختار، سبک و تکنولوژی را با یک دیگر منطبق می سازد.

هیوندای علاوه بر این، خودروی کانسپت جدید رونمایی جهانی کونای برقی و نسل چهارم سانتافه را نیز در دستور کار دارد. نسل بعدی خودروی سوخت سلولی هیوندای، NEXO نیز در اروپا رونمایی خواهد شد.

Thomas Schmid، مدیر اجرایی هیوندای موتور اروپا گفت: “خط تولید هیوندای برای نمایشگاه خودروی ژنو 2018، روح پیشگامی هیوندای در حمل و نقل آینده را برجسته ساخته و این حقیقت را نشان می دهد که هیوندای تغییر این صنعت را هدایت می کند. ما با کونای برقی جدید و NEXO کاملا جدید نشان می دهیم که حمل و نقل بدون آلایندگی برای بازار انبوه آماده است. و خودروی کانسپت جدید ما نشان می دهد که خودروهای آینده هیوندای چکونه خواهند بود و باز هم بر حمل و نقل آینده و تفکر غیرمعمول برند ما تاکید دارد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا