اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

کانسپت نسل جدید نیسان GT-R رونمایی شد!

گودزیلا لباس آینده به تن می‌کند!

۱۶ سال پیش، نیسان مدل تولیدی GT-R R۳۵ را در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۰۷ معرفی کرد. این رویداد که برای سال ۲۰۲۳ به عنوان نمایشگاه موبیلیتی ژاپن تغییر نام داد، میزبان اولین نمایش جهانی خودرویی مفهومی است که ممکن است دریچه‌ای به آینده این گودزیلا باشد.

با Hyper Force، یک خودروی الکتریکی تماشایی با طراحی فوق‌العاده تهاجمی با بال عقب بزرگ و درهای پروانه‌ای شکل، آشنا شوید.

نیسان به صراحت نمی‌گوید که این کانسپت تماما برقی یک پیش نمایش از R۳۶ است، اما چراغ‌های عقب چهارگوش مانند، نشانه‌هایی هستند که Hyper Force را یک GT-R جدید تداعی می‌کند. از دور، پیکسل‌هایی که شبیه به لوگوی GT-R هستند، عمداً تار شده‌اند.

بدنه این خودرو که به طرز چشمگیری طراحی شده، دارای منافذ و دریچه‌های برقی در گلگیرهای جلو است، در حالی که در عقب یک بال بزرگ وجود دارد. Hyper Force سوار بر رینگ‌های کربنی فورج کاری شده است.

در مورد فضای داخلی، احساس می‌کنید که درون یک کیس بازی رایانه‌ای با LED های فراوان نشسته‌اید.  راننده و سرنشین کناری روی صندلی‌های زاویه‌دار با پشتیبانی جانبی عالی و چیزی شبیه به یک پوسته فیبر کربنی می‌نشینند. نیسان Hyper Force را به دو حالت رانندگی مجهز کرده است: R (مسابقه‌ای) و GT (گرند تور).

Hyper Force دارای باتری‌های حالت جامد و ۱۰۰۰ کیلوواتی است که ۱۳۴۱ اسب بخار قدرت خواهند داشت. نیسان اشاره می‌کند که این ابرخودروی الکتریکی دارای سیستم e-۴ORCE این شرکت است، که اصطلاحی است برای سیستم چهارچرخ محرک به لطف موتورهای جلو و عقب.

سایر مشخصات هنوز اعلام نشده‌اند، اگرچه هدآپ دیسپلی سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت را در یکی از تصاویر رسمی مجاور نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا