اخباراخبار خارجیسایر نقلیهکشتی

کشتی تفریحی جدید یوروکرافت 750 میلیارد تومانی

قایق تفریحی جدید EUROCRAFT 44 EXPLORER فرصتی بسیار خاص برای داشتن یک قایق تفریحی است. البته که مالکیت این کشتی تفریحی جدید محصول کمپانی Eurocraft Cantieri Navali تنها به شرط پرداخت حدود 18 میلیون یورو محقق خواهد شد که امروزه معادل بیش از 750 میلیارد تومان می‌باشد.

قایق تفریحی EUROCRAFT 44 EXPLORER با طول بیش از 44 متر و شش اتاق شخصی، امکان پذیرایی از 12 مهمان را دارد. کارخانه کشتی سازی Eurocraft مستقر در ایتالیا این قایق بادبانی موتوری را در ادامه ماجراجویی‌های خود، به عنوان خواهر/ برادر  BARON TRENK که در سال 2011 ارائه شده بود؛ معرفی می‌کند. درباره طرح و سازه این قایق باید گفت خطوط سنتی یک قایق تفریحی مدرن و بدنه فولادی قوی و قابل اطمینان آن با تأثیر بر یکدیگر به خوبی ترکیب شده‌اند.

 
دارندگان قایق‌های تفریحی بیشتر به دنبال این هستند که بتوانند در کمال آرامش لحظات گران‌بها و فوق‌العاده‌ای را بر روی دریاها تجربه کنند. این قایق تفریحی جدید ترکیبی از تجمل، استایل و آسودگی است و به همه خواسته‌های دارنده خود جامه عمل می‌پوشاند. این قایق که با فضاهای بیرونی وسیع خود قابل تشخیص است، یک عرشه آفتابی جذاب با یک جکوزی عالی در خود دارد.

در حال حاضر مالک جدید این کشتی می‌تواند دکوراسیون داخلی مورد نظر خود را نیز انتخاب و اجرا کند. این کشتی تفریحی دارای شش اتاق‌خواب، فضای داخلی سخاوتمندانه و پتانسیل چارتر فوق‌العاده‌ای است.

کشتی-شخصی-تفریحی

ویژگی‌های خاص این کشتی تفریحی لوکس

کروز دوربرد: بیش از 9000 نانومتر

مصرف سوخت: کم

جکوزی: روی عرشه آفتاب

چیدمان: 6 اتاق

مشخصات EUROCRAFT 44 EXPLORER

محل اقامت: 12 مهمان

خدمه: 9 نفر

ابعاد و مواد

طول 43.5 متر

پرتو 8.2 متر

درافت: 3 متر

توناژ ناخالص: 478 GT

جنس: HULL MATERIAL فولاد

کلاس و پرچم

طبقه‌بندی Registro Italiano Navale (RINA)

پرچم مالت

ساخت و ساز و طراحی کشتی

سال ساخت: 2022

BUILDER Eurocraft

طراح بیرونی: استودیو Eurocraft

طراح داخلی: استودیو Eurocraft

عملکرد و موتورها

سرعت کروز: 10 گره

حداکثر سرعت: 13.5 گره

برد کروز: 11660 نانومتر

برد: 25000 نانومتر

موتورهای 2 x MTU (2000 اسب بخار)

ژنراتورها: 3 x Onan (80 کیلووات)

قیمت 17,990,000 یورو

تصاویری از فضای داخلی این کشتی تفریحی لوکس

معرفی یوروکرافت

Eurocraft Cantieri Navali کارخانه کشتی سازی و سازنده قایق‌های سوپر قایق‌رانی مستقر در ساوونا در ایتالیا است که قایق‌های لوکس سفارشی از 35.5 تا 60 متر طول و بیشتر نیز می‌سازد.

تاریخچه یوروکرافت

از سال 1989، کارخانه کشتی سازی یوروکرافت قایق‌های تفریحی لوکس را با نام تجاری خود و همچنین برای قراردادهای فرعی پروژه‌های دیگر سازندگان و شرکت‌های طراحی قایق تا کنون در سراسر جهان ساخته است. در ابتدا، این شرکت به عنوان یک گروه سه کارخانه‌ای کشتی سازی فعالیت می‌کرد اما در سال 2000 صاحبان این سه کارخانه کشتی سازی، آن‌ها را با هم ادغام کردند تا برند یوروکرافت را تقویت کنند.

قایق‌های تفریحی خاص  Eurocraft

در سال 2011، Eurocraft به صورت سفارشی قایق‌ تفریحی 43.5 متریBaron Trenck را که از فولاد و آلومینیوم ساخته شده بود، تحویل داد. طراحی داخلی این قایق تفریحی موتوری نیز توسط تیم طراحی کارخانه کشتی‌سازی به انجام رسید. سوپرقایق Baron Trenck با گنجایش ده مهمان در پنج اتاق خواب، با برد چشمگیر 10000 نانومتر، برای عملیات چارتر لوکس گزینه مناسبی است.

تخصص‌های  Eurocraft

Eurocraft در ساخت سوپرقایق و انجام پروژه‌های سفارشی سوپرقایق‌ها با مواد مختلف از جمله آلومینیوم، فولاد و کامپوزیت تخصص دارد. این کارخانه کشتی سازی در مسیر گسترش تجارت و بازسازی قایق‌های تفریحی لوکس خود از نظر حجم و عملکرد، پیوسته در حال رشد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا