اخباراسلایدرفناوری و تکنولوژی

کشتی تفریحی لوکس به ساکنان این امکان را می دهد که به طور دائم در دریا زندگی کنند

شرکت قایق‌رانی مستقر در فلوریدا، Storylines، آپارتمان‌های استودیویی را در داخل یک کشتی تفریحی 741 فوتی می‌فروشد.این شرکت به مشتریان این فرصت را می دهد که زندگی خود را به طور نامحدود در دریا بگذرانند.

آپارتمان‌های روی کشتی جدید که MV Narrative نامیده می‌شود، قیمت از یک میلیون دلار شروع می‌شود.با این قیمت، به یک استودیوی بزرگ با حمام مجلل اختصاصی و منظره شگفت انگیز اقیانوس دسترسی خواهید داشت.
بدیهی است، اگر که جیب شما به اندازه کافی پر پول باشد، می توانید آپارتمان های چند اتاقه را نیز ارتقا دهید و بخرید.

این کشتی به اندازه کافی بزرگ است که در مجموع 1000 سرنشین را در خود جای دهد و 547 آپارتمان ارائه می دهد.این در حدود دو نفر در هر آپارتمان کار می کند، اما حقیقت این است که اندازه این آپارتمان ها متفاوت است.

یک استودیوی 237 فوت مربعی در کشتی برای یک یا دو نفر به اندازه کافی راحت است، در حالی که آپارتمان های لوکس 1970 فوت مربعی می توانند تا هشت نفر را در چهار اتاق خواب در خود جای دهند.
به هر حال، برای استفاده حداکثری از فضای موجود، کوچکترین استودیو آپارتمان ها با یک تخت به اصطلاح مورفی تعبیه شده اند، یعنی تختی که در صورت عدم استفاده در دیوار قابل نگهداری است.

این کشتی 18 عرشه به طور خاص برای سفر نامحدود در سراسر جهان طراحی شده است و قرار است این سفر در سال 2025 آغاز شود.با این حال، برخی از پلان های طبقات در حال حاضر فروخته شده است.
توجه داشته باشید، زندگی در دریا ارزان نیست، با توجه به اینکه هزینه های ماهانه بالاتر از قیمت قیمت های های که روی کالا ها خورده می باشند.

حتی با کوچکترین استودیوها، همچنان باید ماهانه «هزینه زندگی» را با شروع از 2600 دلار پرداخت کنید.ظالمانه به نظر می رسد اما در واقع یک دلیل خوب (به اندازه کافی) برای آن وجود دارد: به معنای واقعی کلمه همه چیز گنجانده شده است.
هزینه زندگی ماهانه به شما امکان دسترسی به استخرها و اسپای سلامتی، اسکله تفریحی با اسباب‌بازی‌های جالب، و سالن بولینگ را می‌دهد.

مهمتر از همه، این هزینه شامل کادر پزشکی، غذا و نوشیدنی نیز می شود.درست است، بیست بار و رستوران در کشتی وجود دارد و هر چیزی که شما سفارش می دهید با هزینه های گفته شده پوشش داده می شود.
هنگامی که سفر شروع می شود، مسیر هر سال متفاوت خواهد بود و به شما این شانس را می دهد که از مکان های مختلف در کشورهای مختلف دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا