اخباراخبار خارجیاخبار داخلیام جیدسته‌بندی نشده

کنفرانس جهانی نمایندگان فروش ام جی برگزار شد

مجموعه ی سایک شامل شرکت های سایک موتور ، ام جی و مکسوس در هفته ی گذشته و در جریان نمایشگاه خودروی پکن ، اقدام به برگزاری کنفرانسی جهانی برای نمایندگان فروش ام جی و سایک در سراسر جهان کرد. این کنفرانس در طی یک هفته برگزار شد و سه رویداد را در خودش جای داد. در ادامه بیشتر از این کنفرانس خواهید خواند.

رویداد اول ، فروش سایک موتور در خارج از چین

در سال 2017 میلادی ، سایک موتور ، بزرگترین خودروساز چین ، توانست 164 هزار خودرو در خارج از چین به فروش رساند و رتبه ی اول فروش در خارج از کشور را برای دومین سال متوالی میان تولید کنندگان چینی به خودش اختصاص دهد.

در سه ماهه ی اول سال 2018 ، فروش خارج از کشور سایک 57396 واحد بوده است که نسبت به رقم سال گذشته افزایشی 78 درصدی را نشان می دهد. برند MG در این بین بسیار تاثیر گذار بوده و آمار فروش ام جی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 122 درصد افزایش را تجربه کرده است.

مارک تجاری MG در این مدت رو به قوت نهاده و طرفداران ام جی در سراسر جهان افزایش داشته اند. طبق آمار اعلام شده ، طرفداران غیر چینی برند MG در خارج از چین در شبکه ی اجتماعی فیس بوک بالغ بر 1 میلیون و 620 هزار نفر هستند.

رویداد دوم ، کنفرانس نمایندگان ام جی و مکسوس در سراسر جهان

این کنفرانس ، دومین کنفرانس نمایندگان ام جی و مکسوس در امسال بود که ماه گذشته میلادی در شانگهای چین برگزار شد.
نمایندگان و خدمات دهندگان توزیع ام جی در سراسر جهان حدود 190 کشور هستند که در تمامی جهان شامل اروپا ، استرالیا ، نیوزیلند ، کشورهای خاورمیانه ، کشورهای عضو آ سه آن و کشور های آمریکای جنوبی قرار دارند. موضوع این کنفرانس در خصوص انرژی های آینده بود.

رییس سایک موتور در این کنفرانس انتظارات و مطالبات سایک موتور از نمایندگانش در خارج از چین را در سه قسمت بیان کرد :

1- پیشبرد و توسعه ی پایگاه های تولید اقتصادی برای بهبود سیستم زنجیره ی ارزش و ایجاد تیم های پشتیبانی مناسب با شرایط هر کشور
2- افزایش توانایی های بازاریابی و ایجاد بازار برای برند از طریق سبکی متمایز در بازاریابی
3-اصلاح نحوه های خدمات دهی و کنترل کسب و کار و طراحی و توسعه ی مد های خاص خود با استفاده از روش های نوین
در روز پایانی کنفرانس سه روزه ، نمایندگان ام جی در مورد مسیر استراتژی جدید سایک موتور که چهار روند جدید (توسعه ی خودروهای الکتریکی ، ارتباطات هوشمند درونی ، اشتراک گذاری ، بین المللی سازی) نام دارد ، و دستاورد های تکنولوژیکی سایک موتور مطالبی را آموختند.

رویداد سوم ، حضور نمایندگان ایرانی ام جی

سایک موتور گروهی از نمایندگان ایرانی ام جی را برای مشاهده ی دستاورد های ام جی در چین و بازدید از نمایشگاه خودروی پکن دعوت نمود. در انتها تصاویر این رویداد را می توانید مشاهده نمایید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا