اخبار خارجیاسلایدر

کوروت استینگری سوپرشارژ هنسی با ۷۰۸ اسب بخار، قوی‌تر و ارزان‌تر از Z06

هنسی با پکیج H700 که یک سوپرشارژر ۲.۶۵ لیتری و یک اینترکولر را به همراه دارد، قدرت موتور ۶.۲ لیتری کوروت استینگری را به ۷۰۸ اسب بخار می‌رساند.

به گزارش دنده 6 – ماژول کنترل پیشرانهٔ کوروت C8 به دلیل رمزگذاری قوی، کار تیونرها را برای تقویت پیشرانه سخت کرده بود اما این قفل سال گذشته توسط Trifecta Performance شکسته شد و دریچه‌های افزایش قدرت برای کوروت استینگری را باز کرد. پس‌ازاین، کیت‌های سوپرشارژ زیادی برای کوروت C8 ارائه شد که یکی از آن‌ها پکیج H700 هنسی با قیمت ۳۴,۹۵۰ دلار و سه سال گارانتی است.

خودرویی که در اینجا می‌بینید، یک کوروت نسخهٔ ویژه سالگرد ۷۰ سالگی است که به همین پکیج مجهز شده است. هنسی این خودرو را برای فروش گذاشته و هرچند قیمت را اعلام نکرده اما محاسبهٔ قیمت حدودی این خودرو دشوار نخواهد بود. ما با یک کوروت کوپهٔ ۳LT مدل ۲۰۲۳ طرف هستیم که ۷۶,۴۵۰ دلار قیمت دارد و به این رقم باید ۵,۹۹۵ دلار برای نسخهٔ ۷۰ سالگی و ۳۴,۹۵۰ دلار برای پکیج H700 هنسی اضافه کنیم که یعنی قیمت نهایی خودرو حداقل ۱۱۷,۳۹۵ دلار خواهد بود.

این خودرو به رنگ سفید مرواریدی متالیک است که کالیپرهای ترمز قرمز و نشان‌های قرمز و مشکی ۷۰ سالگی آن را همراهی می‌کنند. رینگ‌های مشکی سبک‌وزن ۱۹ و ۲۰ اینچی با درپوش مرکزی H هم دیگر ویژگی بیرونی این کوروت است. در داخل خودرو هم شاهد تودوزی مشکی و سفید با دوخت قرمز و حلقه قرمز در قسمت ساعت ۱۲ غربیلک فرمان هستیم.

هنسی پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 کوروت استینگری را به یک سوپرشارژر ۲.۶۵ لیتری مجهز کرده و خروجی آن را از ۴۹۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتن متر گشتاور به ۷۰۸ اسب بخار و ۸۶۵ نیوتن متر رسانده است. پکیج H700 اما علاوه بر این سوپرشارژر، اینترکولر و کالیبراسیون ویژهٔ ECU را هم به همراه دارد. علاوه بر این، خودروی موردبحث به سیستم اگزوز AWE هم مجهز است که نزدیک به ۳ هزار دلار قیمت دارد و بنابراین، قیمت خودرو را به بیش از ۱۲۰ هزار دلار می‌رساند.

اگر کوروت C8 استینگری هنسی نظر شما را جلب نکرده مشکلی نیست زیرا کوروت‌های قوی‌تری توسط خود شورلت در راه هستند. این شرکت هم‌اکنون روی مدل ZR1 کار می‌کند که سال آینده معرفی خواهد شد. پیشرانهٔ این مدل که با نام LT7 شناخته می‌شود، نسخهٔ توئین توربوی موتور ۵.۵ لیتری Z06 خواهد بود که گفته می‌شود حدود ۸۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا