اخبار خارجیاسلایدشو

کوروت والارا 2008

کوروت والارا ۲۰۰۸ یک سوپر اسپرت با کیت بدنه مشابه سوپر اسپرت‌هاست که ۴۳۰ اسب بخار قدرت دارد.

به گزارش دنده 6 – آیا در شهری شلوغ و ثروتمند که سوپر اسپرت‌های ایتالیایی زیادی در آن تردد می‌کنند زندگی می‌کنید اما توانایی مالی برای خرید یکی از این سوپر اسپرت‌ها را ندارید؟ شاید کوروت والارا ۲۰۰۸ بتواند آرزوهای شما را برآورده کند. قرار است تا چند روز دیگر خودروی موردبحث حراج شود اما داستان تولید این خودرو که مشابه محصولات زنوو دانمارک است چیست؟

خودروی یاد شده در واقع یک کوروت با کیت بدنه افترمارکت است هرچند کیت بدنه آن کاملاً ظاهر کوروت را دگرگون کرده و به خودرویی گیراتر و خاص‌تر بدل می‌کند. اگرچه کوروت والارا جذابیت سوپر اسپرت‌های اصیل ایتالیایی را ندارد اما آن را به خودروهای بسیار کمیاب و پرقدرتی همچون زنوو ST-1 و لایکن هایپر اسپرت نزدیک می‌سازد. نکته جالب اینکه می‌توان با قیمتی بسیار کمتر مالک این خودرو شد.

از آنجایی که شرکت والارا برای تولید این خودروهای اسپرت نیازمند کوروت استاندارد مالکان بوده بنابراین هر خودرو کمی با دیگر مدل‌ها متفاوت خواهد بود. خودرویی که مشاهده می‌کنید از زیرساخت کوروت ۴LT با پکیج Z51 استفاده می‌کند و پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری آن ۴۳۰ اسب بخار قدرت دارد. اگرچه والارا پکیج‌های پرفورمنس مختلفی همچون توربوشارژر را ارائه کرده اما خودروی موردبحث در بخش پیشرانه تغییراتی نداشته است. همچنین گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک نیز نیرو را راهی چرخ‌ها می‌کند.

تنها بهبود پرفورمنس کوروت والارا ۲۰۰۸ به کیت سیستم تعلیق پیچشی مسابقه‌ای BC مربوط می‌شود. علاوه بر این رینگ‌های ۲ اینچی فرادا در عقب و ۲۰ اینچی در جلو نصب شده‌اند. از جمله ویژگی‌های جالب خودرو می‌توان به پلاک پنهان شونده از راه دور، پانل سقف جداشدنی و رنگ بدنه نقره‌ای هاکنهایم بی ام و M اشاره نمود. داخل کابین تغییرات چندانی وجود ندارد و از این نظر با کوروت استاندارد روبرو هستیم. به سختی می‌توان تخمین زد کوروت والارا ۲۰۰۸ با چه قیمتی در حراجی فروخته خواهد شد اما قیمت کیت موردبحث در آن زمان به تنهایی ۱۸ هزار دلار بوده است. باید به این نکته اشاره کرد که کمپانی یاد شده دیگر این کیت‌ها را تولید نمی‌کند و شاید تعداد کم کوروت والارا باعث افزایش ارزش آن شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا