اخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

کیا فیس لیفت کارناوال را در برزیل ارائه کرد

این شرکت کره جنوبی طراحی مجدد مینی ون خود را در کشور همسایه راه اندازی کرد که در پایان سال گذشته رونمایی شد و با تغییرات کاملاً عمیق در بخش جلو همراه با تغییراتی در فضای داخلی رونمایی شد. در آنجا در یک نسخه با پیکربندی 8 صندلی و یک موتور بنزینی V6 با قدرت 272 اسب بخار، همراه با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک فروخته می شود.

به گزارش دنده 6 – در بازار بسیار بزرگ‌تر و با مالیات‌های کمتری که منجر به افزایش قیمت خودروها می‌شود – به‌ویژه خودروهای وارداتی-، بسیاری از ویژگی‌های جدید ابتدا به برزیل می‌رسند و این در مورد کیا کارناوال تجدید شده است: این برند کره‌ای فیس لیفت مینی‌ون خود را ارائه کرد. در کشور همسایه، جایی که در حال حاضر در یک نسخه -EX- با پیکربندی 8 صندلی موجود است.

بین اکتبر و نوامبر سال گذشته، شرکت سئول کارناوال به روز شده را در سطح جهانی با نوآوری های زیبایی شناختی و فناوری ارائه کرد. این مینی ون با الهام از طیف خودروهای الکتریکی و همچنین K3 و K4 آینده، طراحی مجدد نسبتاً عمیقی در بخش جلو دریافت کرد که چراغ‌های جلوی فرمت افقی و جلوپنجره ذوزنقه‌ای شکل را برای اپتیک‌های جدید کنار گذاشت، اکنون بسیار عمودی‌تر و با امضای نور LED که در امتداد خط بالایی آن قرار دارد و به گریل بسیار بزرگتر بینی ببر می پیوندد. سپر همچنین با ورودی هوای ذوزنقه‌ای شکل و رنگ بدنه متضاد و همچنین طراحی چرخ‌های آلیاژی این همه چیز نیست: چراغ‌های جلو نیز دوباره طراحی شده‌اند و اکنون از T استفاده می‌کنند، و همچنین باعث گسترش رنگ بدنه می‌شود.

در داخل، تغییرات ظریف‌تر هستند: صفحه دوتایی – یکی برای ابزار و دیگری برای سیستم چندرسانه‌ای – اکنون دارای قاب بسیار نازک‌تری است که حس «تبلت شناور» را افزایش می‌دهد. به همین ترتیب، کنسول وسط کمی بازطراحی شد، با کنترل های فیزیکی کمتر، در حالی که تمام نسخه های اتوماتیک به جای اهرم سنتی، یک انتخابگر چرخشی دارند. از نظر پیشرفت‌های فناوری، یک «کلید دیجیتال» جدید که امکان دسترسی به عملکردهای از راه دور را فراهم می‌کند، اضافه شده Head-Up Display و بسته سیستم‌های کمک رانندگی در بزرگراه Driving Assist 2، با عملکردهای نیمه خودکار، با قابلیت حفظ فاصله ایمن اضافه شده است. از سایر وسایل نقلیه با سرعت از پیش تعیین شده و اصلاح یا حفظ موقعیت خط (بسته به بازار موجود است).

تفاوت اصلی با کارناوالی که در آرژانتین فروخته می شود و در برزیل به فروش می رسد در موتور آن نهفته است: در حالی که در اینجا با موتور معروف توربودیزل 2.2 CRDi عرضه می شود که 202 اسب بخار و 450 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. مربوط به گیربکس اتوماتیک با مبدل گشتاور 8 سرعته، در کشور همسایه به موتور بنزینی 3.5 V6 با 272 اسب بخار و گشتاور 330 نیوتن متر و همچنین با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک مجهز شده است.

در حال حاضر تاریخ دقیق ورود فیس لیفت به آرژانتین اعلام نشده است، اما تخمین می زنیم که ممکن است در اواخر سال یا اوایل سال آینده رخ دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا