اخبار خارجیاسلایدر

گرامی داشت 20 سالگی سری V

کادیلاک اولین تیزر از کانسپت برجسته خود با نام اوپیولنت ولوسیتی را منتشر کرد. این خودرو برای گرامی داشت ۲۰ سالگی محصولات سری V تولید می‌شود.

به گزارش دنده 6 – آمریکایی‌ها در حال برقی سازی سبد محصولات خود هستند اما تا به اینجا چند کراس اور، شاسی‌بلند و یک سدان بزرگ یعنی سلستیک ۳۴۰ هزار دلاری را معرفی کرده‌اند. البته به نظر می‌رسد کانسپت جدید کادیلاک اوپیولنت ولوسیتی باعث تغییر این وضعیت خواهد شد. این خودروساز باتجربه تیزری از یک خودروی مفهومی با نام اوپیولنت ولوسیتی را منتشر کرده و به نظر می‌رسد با یک خودروی سدان یا کوپه کم ارتفاع روبرو هستیم.

کادیلاک می‌گوید این کانسپت از قوای محرکه بدون آلایندگی و صدای اگزوز سود می‌برد و برای گرامی داشت ۲۰ سالگی محصولات سری V تولید شده است. امیدواریم خودروی موردبحث صدای یک پیشرانه ۸ سیلندر خورجینی را شبیه‌سازی کند هرچند درباره این موضوع شک داریم. علیرغم خبرسازی‌های فراوان، اوپیولنت ولوسیتی یک خودروی برقی با تکنولوژی شبیه اگزوز فراتزونیک دوج خواهد بود.

شایان ذکر است جنرال موتورز برنامه‌های خود برای تولید محصولات پلاگین هیبریدی بیشتر را اعلام کرده اما نشانه‌ای از شرکت برند کادیلاک در این برنامه‌ها وجود ندارد چراکه خود کادیلاک اولین زیرمجموعه تمام برقی جنرال موتورز خواهد بود. در ویدئوی منتشر شده به وضوح مشخص است که کانسپت یاد شده یک کراس اور نخواهد بود و اگرچه جزئیات بیشتری در دست نیست اما برند یاد شده می‌گوید در اواخر سال جاری میلادی اطلاعات دیگر اوپیولنت ولوسیتی را منتشر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا