اخباراخبار خارجیاخبار داخلی

توقف رسمی فعالیت های پژو سیتروئن در ایران

توقف فعالیت های پژو سیتروئن در ایران به صورت رسمی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری رویترز ، گروه پژو سیتروئن فرانسه فعالیت های سرمایه گذاری مشترک خود را در ایران متوقف کرده است تا مانع از تحریم های ایالات متحده پس از کناره گیری واشنگتن از معاهده بین المللی هسته ای شود.

شرکت های بزرگ فرانسوی فعال در ایران، از جمله شرکت نفتی توتال ، در تلاش برای به دست آوردن معافیت از تحریم های اعمال شده توسط دولت ایالات متحده آمریکا، رئیس جمهور دونالد ترامپ، در تلاش هستند. کشورهای اروپایی که هنوز در قرارداد هسته ای ایران حضور دارند، برای حفظ این قرارداد بین المللی تلاش می کنند و سعی دارند تا آثار تحریم های ایالات متحده ی آمریکا را کم رنگ نمایند.

 

 

گروه پژو سیتروئن در بیانیه ای در روز دوشنبه گفت: “این گروه فعالیت های سرمایه گذاری مشترک خود را تا ششم آگوست تعلیق کرده است تا اطلاعیه ی نهایی در مورد فعالیت هایش اعلام شود.”  هنوز دیگر خودروساز فرانسوی ، رنو در این مورد اطلاعیه ی رسمی منتشر نکرده است. هر سه خودروساز مطرح فرانسوی پژو ، سیتروئن و رنو قرارداد های تولید خودرو یا احداث کارخانه را در ایران به ارزش میلیون ها دلار در دست توسعه دارند.

9 دیدگاه

    1. مگه قبلا پژو از فرانسه برامون ماشین میفرستاد!!؟؟….
      نگران نباشید تا الان همش چینی بوده الان هم هست تقدیم میکنند…..

      1. بله قطعات پژو سیتروئن از دانگ فنگ چین تامین میشه و قزعات رنو از لهستان و شرکت دانگ فنگ موتور از شرق چین
        تمامی قطعات رنو ساندرو ساخت چین هستن قطعات پژو 2008 مشترکا چینی و فرانسوی هستند

        1. البته رنو خصوصا تالیسمان از کره جنوبی تامین میشه و کارخونش اونجاست. با این اوصاف شاید تنها چین میتونه حاشیه اطمینان برای مردم ایران ایجاد کنه. البته چین هم خودروهای بسیار باکیفیتی مثل جیلی جدید با موتور ولوو XC40 داره.

          1. بله تالیسمان و کپچر توی کره جنوبی تولید میشن
            البته چین حاشیه امنی برای خودش ایجاد میکنه با فروش محصولات بی کیفیت و فصلی از چری و لیفان و چانگان و زوتی و هاوال و جی ای سی و غیره و ذالک
            ایران تبدیل به آزمایشگاه آزمون و خطای چینی ها شده یه مهندس چینی شرکت دانگ فنگ تو نمایشگاه میگفت پا خودمون هم سوار دانگ فنگ و غیره نمیشیم اپا ایرانیا خوب استقبال کردن و بازار هدف ما ایران هست البته با این اوصاف و تحریم های بیشتر در ماه های آینده که مطمئنا فرانسه انگلیس و آلمان هم از توافق بیرون میان بدلیل خبر روز دوشنبه هفته جاری و شروع غنی سازی جز چین و جنس چینی چیز دیگه ای در انتظار مردم نیست البته خود آقایان با مجوز بهترین خودروهای اروپایی وارد میکنند و سوار میشن
            اینم دیگه باید بدونیم داریم به شرایطی میرسیم که فقط باید بفکر تامین نیازهای روز مره باشیم

          2. شما اول گندی که با اسمها و آی پی های مختلف زدی و بوی بدش فضا را گرفته درست کن و بعد نظر بپرون

  1. کم کم باید به فکر پراید 40 ملیونی و بازگشت با افتخار پیکان به خط تولید باشیم.

  2. خب دوستای عزیز حقتونه وقتی هنوز نه ماشینو دیدین نه کسی از چیزی خبر داره سریع ماشینو میخرین همینه دیگه
    صف میبندین انگار چه خبره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا