اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

گزارشات جدید درباره کانسپت قدرتمند هایپر فورس نیسان

نیسان GT-R قدمت نسبتا زیادی دارد و ریشه آن به سال ۲۰۰۱ با کانسپت Skyline GT-R برمی‌گردد. این ابرخودروی ژاپنی علیرغم سن قابل احترام‌اش، در سال ۲۰۲۳ بسیار عالی بود که فروش آن در ایالات متحده ۵۸۴ درصد افزایش یافت. با این حال، نسل R۳۵ به شدت نیاز به جایگزینی دارد.

در نمایشگاه ژاپن اتومبیلیتی در اکتبر گذشته، نیسان به چشم انداز یک خودروی نسل بعدی اشاره کرد. این Hyper Force تماشایی با طراحی دیوانه‌وار خود و وعده ۱۳۴۱ اسب بخار قدرت، تمام نگاه‌ها را به سمت خود جذب کرد.

این کانسپت دارای موتورهای جلو و عقب، چهار چرخ محرک، درهای پروانه‌ای و لوگوی پیکسلی GT-R بود. اکنون، مدیر طراحی برنامه این شرکت پیشنهاد می‌کند که این کانسپت چشم‌نواز تا سال ۲۰۳۰ به یک مدل تولیدی تبدیل شود.
جیووانی آروبا در گفتگو با اتوکار، از Hyper Force به عنوان “رویایی جسورانه اما ملموس برای رسیدن به پایان دهه” یاد کرد. وی ادامه داد: در مورد بازخوردهای دریافتی نیسان پس از رونمایی از این کانسپت، نظرات متفاوتی وجود داشت. برخی پیشنهاد کردند که ابرخودروی بعدی باید دارای موتور احتراقی باشد، در حالی که برخی دیگر به یک سیستم تمام الکتریکی واکنش “کاملا مثبت” نشان دادند.

نیسان قبلاً گفته بود که یک خودروی برقی با باتری‌های حالت جامد در سال ۲۰۲۸ عرضه می‌شود. باید منتظر ماند و دید که این ابرخودروی جذاب و قدرتمند جای نسل فعلی GT-R را پر می‌کند یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا