اخبار داخلی

گزارش غرفه مدیران خودرو

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی خودروی شیراز با حضور تمام قد برند مدیران خودرو شامل محصولات ام وی ام، فونیکس و اکستریم همراه شد.

محصولات فونیکس در نمایشگاه شیراز
به گزارش دنده 6 – فونیکس در شیراز با دو سورپرایز جالب باعث توجه طرفداران خود شده بود. اولی رونمایی از محصول تمام برقی FX EV است که همزمان با ورود به بازار اروپا، در ایران هم معرفی شده و دومی معرفی نسخه AWD از فونیکس تیگو ۷ پرومکس که مورد تقاضای بسیاری از خریداران این مدل بود.

فونیکس FX برقی با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن متری، حتی از نسخه بنزینی هم پرشتاب‌تر و قوی‌تر است. بعلاوه با یک بار شارژ کامل باتری می تواند بسته به نوع مسیر ۴۳۰ تا ۵۰۰ کیلومتر مسافت را طی کن. از نظر امکانات رفاهی و ایمنی هم این مدل چیزی کم ندارد. در نهایت با توجه به استقبال خوب از FX در کشورمان، اگر این مدل برقی هم با قیمتی نزدیک به نسخه بنزینی یا حتی پایین‌تر از آن عرضه شود می‌تواند علاوه بر موفقیت بسیار، ورق را به سمت برقی‌ها نیز برگرداند.

فونیکس تیگو ۷ پرومکس AWD هم با افزوده شدن سیستم چهار چرخ محرک، به یک کلاس بالاتر ارتقا یافته است. پیش از این مدل‌های پرومکس رونمایی شده، تک دیفرانسیل بودند و این با انتظاری که محاطب از نام پرومکس داشت، سازگار  نبود. اکنون این نسخه علاوه بر داشبورد و کابینی کاملا به‌روز و مشابه با تیگو ۸ و همچنین موتور قوی‌تر ۱.۶ لیتری توربو شارژر و با استفاده از سیستم انتقال نیرو به دو دیفرانسیل، کاملا خود را از رقبایی که آن را در این بازه قیمتی محاصره کرده بودند، جدا می‌کند.

دیگر محصولات به نماش درامده فونیکس در نمایشگاه شیراز، مدل های تیگو ۸ پرومکس، آریزو ۸ با بدنه تزئین شده الماسی، سدان اسپرت آریزو ۶ جی تی، و آریزو ۶ پرو بودند.

خودروهای ام وی ام
محصولات مدیران خودرو در نمایشگاه شیراز هم مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت. بیش از هر خودروی دیگری، این X33 کراس بود که خانواده ها و زوج های جوان را به سوی خود جلب می کرد. جوانان نیز به سمت سدان اسپرت آریزو ۵ جذب می‌شدند.

خودروهای اکستریم
گل سرسبد محصولات مدیران خودرو در نمایشگاه شیراز را باید دو شاسی بلند لوکس جدید این شرکت یعنی اکستریم VX و اکستریم TXL نام برد. مدل VX قرار است به زودی وارد بازار شود و احتمالاً قیمتی بالای ۴ و نیم میلیارد تومان خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا