اخباراخبار خارجی

یک طرح از جیپ رانگلر 2018

مدت زمان طولانی تا معرفی جیپ رانگلر 2018 باقی نمانده است و به تازگی تصویر رندر شده ای از آنچه که باید درباره طراحی این خودرو تصور کنیم، منتشر شده است.

تاکنون تنها تصاویر جاسوسی از رانگلر 2018 منتشر شده که نگاه کاملی در دست نمی داد اما مشخص بود تغییراتی توسط جیپ در آن حاصل شده است.

جای تعجب ندارد تصویر طراحی متفاوتی نسبت به مدل فعلی را نشان می دهد چون با یک خودرو جدید رو به رو هستیم. از ویژگی ها طراحی می توان به جلوپنجره مشبک 7 لایه، شیشه جلویی با شیب بیشتر و آیرودینامیکی بهتر برای عملکرد بالاتر اشاره داشت.

جیپ رانگلر جدید از بهره وری سوخت بیشتری بهره می برد. از دیگر تغییرات باید چراغ های جلو جدید، دو مه شکن دوار در قسمت سپر، دو چراغ راهنما خطی در قسمت گلگیر و برخی دیگر را نام برد.

در رانگلر 2018 جیپ سعی کرده از سقف تاشو سه تکه ای بهره گیرد تا طراحی بهبودیافته ای پیدا کند. انتظار می رود رانگلر آینده در مدلی چهار درب با موتور شش یا چهار سیلندر 3.0 لیتری راهی بازار شود.

در بخش گیربکس جیپ از یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک استفاده خواهد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا نمایشگاه های آینده منتظر ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا