اخباراسلایدشواطلاعیه فروش

فروش خودرو برقی اسکای ول ET5 با تحویل فوری

شرکت نبکا با انتشار اطلاعیه‌ای جدید، شرایط فروش فوری کراس اوور برقی اسکای ول ET5 ویژه تیر ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.
به گزارش دنده 6 ،شرکت نبکا که تاسیس آن نتیجه سرمایه گذاری مشترک کرمان خودرو و گروه مپنا است، به تازگی شرایط فروش فوری اسکای ول ET5، اولین خودرو تمام برقی مونتاژی در کشورمان را اعلام کرده است. این طرح از روز سه شنبه مورخ ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۳ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

جزئیات شرایط فروش نبکا اسکای ول ET5 – تیر ۱۴۰۳

 

در این طرح خودرو اسکای ول برقی به صورت نقدی با تحویل فوری به قیمت ۲ میلیارد و ۲۳۸ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. موعد تحویل خودرو ۱۵ تا ۳۰ روز کاری اعلام شده است خودرو مذکور در رنگ‌های سرمه‌ای متالیک و خاکستری دودی متالیک در دسترس خریداران می‌باشد. همچنین جهت راحتی هرچه بیشتر خریداران در شارژ خودرو ،یک عدد شارژر دیواری خانگی علاوه بر شارژر پرتابل هدیه داده خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وبسایت شرکت نبکا به نشانی https://nebkaev.ir/sales نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام نمایند.

مشخصات فنی و آپشن‌های Skywell ET5

این خودرو از موتور برقی ساخته شده توسط بی وای دی با قدرت ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. شتاب صفر تا صد ET5 حدود ۹.۶ ثانیه و سقف سرعت آن ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. همچنین این خودرو مجهز به باتری ۷۲ کیلووات‌ساعتی است که توانایی پیمایش حداکثر ۵۲۰ کیلومتر را با یک‌بار شارژ کامل دارد. باتری اسکای ول ET5 از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و ظرف مدت زمان ۳۵ دقیقه به شارژ ۸۰ درصد می‌رسد.از مهم‌ترین آپشن های این خودرو می‌توان به شش عدد کیسه هوای ایمنی، نمایشگر لمسی ۱۲.۸ اینچ کنسول مرکزی و کلاستر تمام دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، کنترل پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری خودکار، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، رادار نقطه کور، رادار خط‌خوان، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهلد (Auto Hold)، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، صندلی‌های جلو مجهز به گرم‌کن، سقف پانوراما برقی، کروز کنترل تطبیقی، سنسور نور و باران، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS) و مموری صندلی راننده اشاره کرد.

از رقبای اصلی این خودرو در بازار آینده خودروهای برقی کشورمان می‌توان به هایما 7X برقی و لاماری ایما برقی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا