اخباراخبار داخلی

تولید 20 هزار خودرو سمند و رانا در عراق

به نقل از روابط عمومي ايران خودرو، علي علمي گفت: همچنين شمشين سايت توليد محصولات ايران خودرو در خارج از كشور در شهر اسكندريه در جنوب بغداد ايجاد شده است

وي افزود: طراحي و راه اندازي خطوط توليد آن با مشاركت وزارت صنعت و شركت «نباء زمزم» صورت گرفته است. معاون صادرات و امور بين الملل گروه صنعتي ايران خودرو با تاكيد بر اين كه در مرحله نخست ، قطعات به صورت SkD يا منفصله وارد خطوط توليد خواهد شد، گفت: خط توليد ايران خودرو شامل خودروهاي سمند، سورن و راناست كه قابليت توليد روزانه 60 دستگاه را دارد.
 
وي توسعه شبكه فروش و خدمات پس از فروش را از ديگر طرح هاي ايران خودرو در عراق اعلام كرد و افزود: با توجه به صادرات 100هزار دستگاه از محصولات ايران خودرو در بازار عراق و استقبال خوب مردم از اين محصولات برنامه توسعه شبكه فروش و خدمات پس از فروش در اين كشور را برنامه ريزي کرده ايم.

علمي ادامه داد: در حال حاضر 28 نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش در عراق فعال و بيشتر انها در شهرهاي بغداد، كربلا ، نجف و بصره به ارائه خدمات مشغول است.

با افتتاح خط توليد و عرضه بيش‌تر محصولات، اين نمايندگي ها افزايش خواهد يافت.

وي صدور خدمات فني را از ديگر اقدامات ايران خودرو دانست و گفت: توجه ويژه به انتقال دانش فني در بازار عراق، سبب افزايش درخواست براي ساخت خطوط توليدي مشابه از سوي کشورهاي مختلف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا