آلمانیاخباراخبار خارجیاروپاییموتور اسپرت

هیجان در چین + پخش زنده

لوییس همیلتون بریتانیایی ، در حالی برای بار 34 ام موفق شد پل پزیشن را در شرایط بارانی و بسیار سخت پیست شانگهای کسب کند که هم تیمی اش نیکو رزبرگ ، برای شکست دادن وی اشتباهات زیادی کرد و چهارم شد
پیروز شدن در شرایط بارانی ، نشان از موفقیت و برتری یک راننده دارد ، ولی این فقط رزبرگ نبود که مغلوب همیلتون شد ، بلکه زمان فوق العاده ای که همیلتون ثبت کرد ، برای تمام راننده غیر قابل دسترس بود . حالا همیلتون برای سومین بار در چهار مسابقه این فصل ، رقابت را از رده اول شروع می کند و شانس اول پیروزی است .
ریکاردو تنها راننده ای بود که توانست به راننده بریتانیایی مرسدس نزدیک شود و برای سومین بار در این فصل ، هم تیمی قهرمان جهان خود را در تعیین خط شکست دهد که مسابقه را از رده سوم و بعد از ریکاردو شروع می کند . قرار گرفتن دو راننده ردبول جلوتر از رزبرگ ، بهترین خبر برای همیلتون است که در حال تلاش برای رسیدن به هم تیمی اش در جدول رده بندی راننده ها است .
فراری در مقایسه با مرسدس و ردبول اصلا سریع نبود و حداکثر توان آلونسو با ماشین مارانللویی ها ، در رده پنجم بود که البته جای بهتری نسبت به مسابقات قبل خواهد بود . وضعیت رایکونن اما بسیار بدتر بود و به مرحله سوم نرسید که بدین ترتیب مسابقه را از رده 11 شروع خواهد کرد و باید پشت سر رومن گروژان و ژان اریک ورن باشد که موفق شدند به مرحله سوم برسند
حذف شدن هر دو ماشین مکلارن در مرحله دوم هم از نکات جالب توجه در این دور تعیین خط بود که برای اولین بار در این فصل به وجود آمد .
مالدونادو به دلیل مشکل در موتور ماشین نتوانست در دور تعیین خط شرکت کند و مسابقه را از رده آخر شروع خواهد کرد

گفتنی است ، مسابقه جایزه بزرگ چین فردا (یکشنبه) ساعت 11.5 از طریق شبکه ورزش به صورت زنده پوشش  داده خواهد شد

تعیین خط چین 2014

f1fans.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا