تولید پرتون جنتو مرداد ماه از سر گرفته می شود

شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ | 5 نظر

تولید پرتون جنتو مرداد ماه از سر گرفته می شود

زاگرس خودرو با حمایت بانک صنعت و معدن دوباره فعال می شود

 

:قائم مقام مدیرعامل شرکت زاگرس خودرو بروجرد گفت:حمایت مالی بانک صنعت و معدن باعث راه اندازی و فعالیت مجدد خط تولید این کارخانه شد.

 به نقل از ایرنا، علی اکبر جمشیدی افزود: همکاری زاگرس خودرو بروجرد و پروتون مالزی بر اساس مدیریت مالی که از طریق لیزینگ آتیه الوند و با حمایت مستقیم مالی بانک صنعت و معدن انجام می شود ،صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: برای راه اندازی مجدد خطوط تولید این شرکت، وزارت صنعت معدن و تجارت با حمایت استاندار لرستان و نمایندگان بروجرد، بودجه ارزی و ریالی از طریق صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شد که این بودجه به بانک صنعت و معدن ارجاع شده و هم اکنون بر اساس مصوبه بانک در حال عقد قرار داد می باشیم.

وی اضافه کرد: بر اساس مذاکرات و بررسی های انجام شده، قرار است دو مدل خودرو GEN2 , GEN2سدان از مرداد ماه امسال در بروجرد تولید و از شهریور ماه وارد بازار شود. 

جمشیدی اظهار داشت: برای نیمه دوم سال 93 تولید سه هزار دستگاه، در سال 94 بیش از 10 هزار و در سالهای بعد نیز تا 50 هزار دستگاه با موتور و قطعات جدید در این واحد تولید می شود. 

وی افزود: خطوط تولید GEN2 در کارخانجات زاگرس خودرو آماده است چون قبلا این خودرو در بروجرد تولید شده و روی همین خط نیز نوع سدان یا همان پرسونا را تولید خواهیم کرد. 

وی در خصوص جذب نیرو برای فعالیت این کارخانه افزود: اولویت کاری با کسانی است که در گذشته در کارخانه کار می کردند که خوشبختانه 95درصد انها بومی شهرستان بودند. 

گفتنی است شرکت زاگرس خودرو در سال 1375 توسط بخش خصوصی در شهرستان بروجرد تاسیس شد که با همکاری پروتون مالزی اولین خودروی خود را در مهرماه سال 1380 تحت عنوان پروتون – ویرا که در اصل همان لانسر میتسوبیشی می باشد روانه ی بازار نمود. 

شرکت پروتون مالزی در حال حاضر محصولات خود را به 60 کشور جهان صادر نموده و در حال حاضر بزرگترین مصرف کننده خودروی پروتون پس از مالزی کشور انگلستان می باشد.

 

توضیح تصویر : پرتون پرسونا مدل صندوق دار از پرتون جنتو است


5 دیدگاه

  1. مهدی | دی 19, 1395 | لینک نظر

    دوستان به هیچ وجه گول تبلیغات زاگرس خودرو را نخورید. این شرکت بسیار بی مسئولیت و کلاهبردار است. من هم پس از ثبت نام جنتو با تحویل فوری تقریبا دوسال دوندگی کردم تا اصل پولم را بتوانم پس بگیرم و بارها از مشهد به تهران رفتم و دریغ از جواب و احترام به مشتری. کلا وقتی اسم این شرکت کلاهبردار میاد خونم به جوش می اید. بسیار پست هستند.

  2. سعید | فروردین 1, 1394 | لینک نظر

    بنظرمن تا کمپانی های قدرتمندتری ک ازسوی دولت حمایت میشن ارپیشرفت کمپانی های خصوصی جلوگیری بعمل میاد.برعکس کشورهای پیشرفته.همش هم بخاطر سودبیشتره

  3. قاسم | بهمن 22, 1393 | لینک نظر

    من با نظر آقای sepehr کاملا موافقم که تکلیف زاگرس خودورو مشخص نیست. این شرکت سر تعداد زیادی از مشتریانش از جمله خود من کلاه گذاشته . من در سال ۸۸ مبلغ ۸ میلیون تومان برای خرید جنتو به حساب این شرکت واریز کردم ولی یک ماه بعد انصراف دادم. بعد از دو سال دوندگی و خرج کردن ۸۰۰ هزار تومان برای وکیل نتونستم پول خودم را پس بگیرم و نهایتا دو سال بعد با کلی خواهش و التماس یک میلیون از اصل پول کم کردند و 7 میلیون گرفتم. بعدا متوجه شدم که آقایان با پول دریافتی از مردم اقدام به ساخت و ساز کردند. تازه یک آدم گردن کلفت هم تو دفترشون گذاشته بودن که نتونی اعتراض کنی. حدود 500 هزار تومان هم خرج رفت وبرگشت به تهران کردم.

  4. sunmartin | بهمن 22, 1393 | لینک نظر

    سپهر جان میشه در مورد تولید مجدد این خودروی زیبا تحقیق کنید چون دیروز مدیر عامل زاگرس خودرو از راه اندازی مجدد gen2 صحبت کرده بود کما ابنکه 4رار بود در شهریور 93 این خودرو مجددا مونتاژ بشه در بروجرد اما بجاش mvm 110 تولید کردند

    • در پاسخ به: sunmartin

      ُSepehr | بهمن 22, 1393 | لینک نظر

      متاسفانه شرکت زاگرس خودرو سال هاست که تکلیفش روشن نیست و خود مدیرانش هم نمی دونن که داره چه اتفاقی می افته….همونطور که می بینید این خبر مربوط به مرداد ماه…و حالا اواخر بهمن ماه و هنوز خبری نیست…