آلمانیاخباراخبار خارجیاروپاییاسلایدرماکت

ماکت های پیشنهادی اردیبهشت ماه

پاگانی زوندا R ، جگوار E Type و پورشه 918 اسپایدر

از این پس تلاش خواهیم کرد تا یک یا دو ماکت را به عنوان انتخاب ماه و به طور مختصر معرفی کنیم. در این شماره به بررسی سه ماکت ارزشمند  می‌پردازیم.

پاگانی زوندا R ساخت AUTOart  مقیاس 1:18

نیما مجتهد زاده- به عنوان یکی از محصولات اتوآرت که تقریباً یک سال از عرضه آن می‌گذرد, باید منتظر اتمام تولید آن باشیم. به همین دلیل این ماکت را در بسته پیشنهادی صفرتاصد گنجاندیم تا اگر تاکنون یک پاگانی زوندا فوق العاده با کیفیت را به کلکسیون خود اضافه نکرده اید, دست به کار شوید و از آخرین فرصت ها به نحو احسن استفاده کنید. نمونه های طرح کربن مشکی رنگ این ماکت مدتی است که دیگر تولید نمی‌شوند و برای خرید آن باید دست به دامان ebay و نمونه های دست دوم شوید؛ اما نمونه سفید رنگ در بازار یافت شدنی است. از مهمترین خصوصیت های این ماکت  330 دلاری می‌توان به جزئیات فوق العاده عالی پیشرانه, باز شدن تمامی بخش های بدنه, فنربندی دقیق با کارکردی مشابه نمونه واقعی و استفاده از بهترین فلزات و قطعات کم نظیر در ساخت تمامی قسمت های این ماکت تولید محدود اشاره کرد. قیمت این ماکت در بازار ایران در حدود 800 هزار تومان است.

 

 

ماکت پاگانی زونداماکت پاگانی زوندا

 

 

جگوار E Type سری 1 ساخت AUTOart مقیاس 1:18

یکی از محصولات جدید اتوآرت که به تازگی به بازار کشورمان راه یافته است, با کیفیت ترین ماکت 1:18 یکی از زیباترین خودروهای تاریخ است که به طور محدود و در رنگ بندی متنوع در دو نوع کوپه و کانورتیبل عرضه شده است. هنوز نمونه های کانورتیبل در ایران عرضه نشده اند, اما نمونه کوپه در رنگ های مشکی, سبز و قرمز در محدوده قیمت 500 تا 600 هزار تومان یافت شدنی است. از مهمترین ویژگی های این ماکت که در سایت شرکت سازنده قیمتش 246 دلار ذکر شده, می‌توان به کیفیت بالای پیشرانه, باز شدن در باک, فنربندی عالی, داشبورد و جزئیات داخلی کم نظیر و کروم کاری ظریف اشاره کرد. متاسفانه به دلیل رغبت کم هم وطنان عزیز به برند جگوار و بالا بودن قیمت این ماکت, هنوز جای آن در کلکسیونر بسیاری از ماکت بازان حرفه ای خالی است.

 

 

ماکت جگوار E typeماکت جگوار e type

 

 

پورشه 918 اسپایدر کانسپت ساخت Welly مقیاس 1:24

ماکت اقتصادی پیشنهادی ما برای 1:24 بازها, پورشه 918 اسپایدر کانسپتی است که ویلی در مقیاس 1:24 تولید کرده است. این ماکت به عنوان یکی از بهترین نمونه های 1:24 این شرکت, توانسته طرفداران زیادی در بازار ایران بدست آورد. خصوصاً این که پورشه 918 به عنوان یکی از برترین سوپراسپرت های مدرن, غوغایی به پا کرده است. نقطه قوت اصلی این ماکت رینگ, دیسک ترمز و کابین بی نظیر و کیفیت خوب رنگ است. اما متاسفانه خبری از جزئیات پیشرانه نیست و درب موتور نیز به طور کلی قابلیت باز شدن ندارد. خرید این ماکت در بازه 30 تا 50 هزار تومان به همه علاقمندان برند پورشه و کلکسیونرهای علاقمند به مقیاس 1:24 توصیه می‌شود.

 

 

ماکت پورش 918 اسپایدر

 

 

این مقاله با همکاری ماهنامه صفر تا صد تهیه شده است

 

 

ماهنامه صفر تا صد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا