آلمانیاخباراخبار خارجیفناوری و تکنولوژی

پیشرانه مرسدس بنز در سینه نیسان های جدید

کمپانی نیسان، از مدل skyline 200gt-t رونمایی و اعلام کرد، آن را در تعداد محدود 200 دستگاه به تولید می رساند.

 

به نقل از مجله ماشین، این مدل که قرار است از 5 ژوئن در بازار داخلی ژاپن به فروش برسد، برای تأمین قوای محرکه خود به پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر خطی متکی است که بر اساس پیشرانه مرسدس بنز توسعه یافته و معادل 211 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. اگرچه کمپانی سازنده از ارائه آمار مربوط به شتاب اولیه و حداکثر سرعت قابل دستیابی توسط مدل مورد بحث خودداری کرده، اما پیش بینی می شود این اعداد بین 6 تا 7 ثانیه و 200 تا 225 کیلومتر بر ساعت متغیر باشد.
 متخصصین نیسان، علاوه بر قدرت و سرعت، به بحث راندمان اقتصادی پیشرانه نیز توجه ویژه مبذول داشته و با بهره گیری از سامانه اعمال زمان بندی متغیر باز و بسته شدن سوپاپ ها، سیستم تزریق مستقیم سوخت و سامانه توقف/حرکت اتوماتیک، موفق شده اند میانگین مصرف آن را به ازای هر 100 کیلومتر پیمایش در سیکل ترکیبی، به 3/7 لیتر برسانند.

فرمان الکتروهیدرولیک، سیستم تعلیق عقب اسکای لاین، امکان تنظیم بخش های فنی برای رانندگی در حالت های مختلف مثل اسپرت، راحت و اقتصادی و قیمتی معادل 3 میلیون و 834 هزار ین (حدود 38 هزار دلار آمریکا)،‌ از دیگر شاخصه های این ماشین به شمار می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا