اروپایی ها به ایران باز می گردند؟

یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ | 1 نظر

اروپایی ها به ایران باز می گردند؟

یکی از خودروسازان مطرح اروپایی در حال رایزنی با خودروسازان داخلی برای تولید محصولات خود در ایران است.

 

 به نقل از ایسنا، پس از توافقنامه ژنو و برگزاری همایش بین‌المللی صنعت خودرو، رایزنی خودروسازان بزرگ خارجی برای حضور در ایران آغاز شد.
به دنبال این مذاکرات شرکت خودروسازی پژو به توافق نهایی با ایران خودرو برای حضور دوباره در ایران دست یافت. اشتیاق پژو به حضور دوباره در بازار خودروی ایران در حدی بود که مدیرعامل پژو شخصا در ایران حاضر شد.
گذشته از پژو و البته رنو که همچنان به فعالیتهای خود در ایران ادامه می‌دهد براساس جدیدترین اخبار به دست آمده، یکی دیگر از خودروسازان مطرح اروپایی هم‌اکنون در حال رایزنی با خودروسازان داخلی برای حضور در بازار ایران است.
این خودروساز به توافقات مقدماتی با یک خودروساز بزرگ داخلی دست یافته و احتمالا تا یک ماه آینده نیز توافق نهایی در این زمینه صورت خواهد گرفت.
تقاضای بالای خرید و همچنین قدیمی بودن بیشتر خودروهای پر تیراژ در حال تولید در کشور از مهمترین دلایل اشتیاق خودروسازان بین‌المللی برای حضور در بازار ایران است.

 


1 دیدگاه

  1. آراز | خرداد 14, 1393 | لینک نظر

    طبق اطلاعات خودم آئودی هم تا 1الی 2ماه آینده واردات خودرو رابه کشورمان آغازمیکند وازقرارباکرمان خودروبرای خدمات پس ازفروش قراردادبسته وازامکانات این شرکت ازجمله پارکینگ ودپوی خودرواستفاده خواهدکرد.اتومبیلهای که قراراست واردشود:a1,a2,a3,a4,a5,q3درمرحله ثبت سفارش وواردات هستند.