اخباراخبار خارجینگاه

روش جدید دزدی تایر به شیوه تعویض چرخ !

فرمانده انتظامی جلفا از دستگیری یک مجرم حرفهای که با شیوهای خاص لاستیک خودروهای پارک شده در کوچههای خلوت را سرقت میکرد خبر داد .
 کاظم دهقانی اظهار کرد : در پی وقوع سرقت لاستیک اتومبیلها در منطقه آزاد ارس و اعلام شکایت شهروندان به پلیس ، پیگیری ویژه این پرونده در دستور کار اکیپ گشت کلانتری مرکزی قرار گرفت .
وی افزود : ماموران در حین تحقیقات به فردی که در حال باز کردن لاستیک یک خودرو سواری پژو بود مظنون که پس از بررسی مشخص شد خودرو متعلق به وی نیست . بدین ترتیب مظنون دستگیر و پس از بازرسی خودرو پراید وی تعدادی لاستیک نو و فرسوده روی رینگ کشف شد که متهم برای تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال داده شد .
به گزارش فارس ، دهقانی اضافه کرد : در بازجوییهای صورت گرفته مشخص شد متهم تعدادی لاستیک فرسوده خودروهای پراید و پژو را همراه با رینگ تهیه و در داخل خودرو پراید خود به همراه داشته و پس از شناسایی خودروهای پارک شده در نقاط خلوت در فرصتی مناسب رینگ و لاستیکهای سالم آنها را با لاستیکهای فرسوده تعویض و از محل متواری میشد .
رئیس پلیس جلفا با اشاره به اعتراف متهم به سرقت لاستیک خودرو در منطقه آزاد جلفا گفت : سارق اکثرا خودروهای فاقد دزدگیر و تجهیزات ایمنی و دارای لاستیک نو را مورد هدف و دستبرد خود قرار میداد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا