ستاره 5 میلیاردی مرسدس به تهران رسید

دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۳ | 1 نظر

ستاره 5 میلیاردی مرسدس به تهران رسید

 

در طی ساعات گذشته دو خبر مکمل از رسیدن محموله مرسدس SLS فاینال ادیشن به ایران و تهران منتشر شده است.

بر این اساس تاکنون حداقل یک دستگاه نمونه رودستر به رنگ سپید و یک دستگاه نمونه کوپه به رنگ نوک مدادی مات به کشورمان راه یافته اند.

بزرگترین ویژگی این خودروها نسبت به مدل های قبلی،رنگ تیره درب موتور و اضافه شدن بال بزرگ ثابت بر روی درب صندوق است.

مرسدس SLS AMG GT مرسدس SLS فاینال ادیشن-2  مرسدس SLS فاینال ادیشن-3

مرسدس بنز SLS AMG GT Final Edition مدل 2014 در یکی از نمایشگاه های اتومبیل خیابان شهید بهشتی تهران رویت شد.
 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «مجله ماشین»؛ این آخرین نسخه از مرسدس بنز SLS AMG است که GT Final Edition  نام دارد و فقط 350 دستگاه از آن تولید شده است.

این خودرو دارای یک موتور 8 سیلندر خورجینی  به حجم 6.2 لیتر به قدرت 583 اسب بخار و گشتاوری در حدود 650 نیوتن متر، شتاب صفر تا صد 3.7 ثانیه،  دیفرانسیل عقب و گیربکس 7 سرعته با کلاچ دوگانه با تعویض سریعتر است.
ورود این خودروهای خاص به کشورمان، هم زمان با سایر کشورها را به فال نیک می گیریم و امیدواریم قیمت گذاری این خودرو نیز با کارشناسی دقیق و متناسب با ارزش واقعی آن باشد.
 
به نقل از صبحانه آنلاین، در آگهی فروش مرسدس بنز SLS تاکید شده که قیمت خودرو در حدود سه میلیارد و 800 میلیون تومان است که در حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان نیز باید برای مجوز پلاک ملی آن پرداخت شود.

 

بنز اس ال اس ای ام جی بنز اس ال اس ای ام جی-2 بنز اس ال اس ای ام جی-3

اگرچه این روزها این قیمت ها و اعداد نجومی دیگر برای بسیاری عجیب نیست اما نکته قابل توجه این است که قیمت این خودرو در خارج از ایران بر اساس امکانات از 250 هزار دلار تا 400 هزار دلار است که با حسابی سر انگشتی و دلار 3 هزار تومانی، مشخص نیست که چطور این قیمت برای خودرو تعیین شده است.

 

 

 
قیمت مرسدس بنز SLS AMG
 


1 دیدگاه

  1. رضا | تیر 3, 1393 | لینک نظر

    اختلاف طبقاتی تو این مملکت دسته کمی از هند و چین نداره