بچه شیر هیجان انگیز پژو راهی گوود وود شد

سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۳

بچه شیر هیجان انگیز پژو راهی گوود وود شد

  نام این خودرو که توسط پژو اسپرت ساخته شده نشان دهنده نسخه مخصوصی به مناسبت سی امین سال معرفی نشان GTi است. گمان می رود این خودرو قبل از فروش در ماه نوامبر با قیمت 4258 دلار بیش تر از 208 GTi اصلی، در نمایشگاه خودروی پاریس ماه اکتبر نیز به نمایش درآید.

از بین لیست ویژگی های این نسخه مخصوص می توان به موتور بنزینی توربوشارژ 1.6 لیتریTHP  جدید با قدرت  205 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتون متر اشاره کرد. نیروی این موتور در 208 GTi سی امین سالگرد از طریق گیربکس دستی شش سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود. شتاب صفر تا صد این خودرو 6.5 ثانیه است.
ویژگی دیگری که این نسخه مخصوص را از 208 GTi اصلی متمایز می کند ساختار سیستم تعلیق 10 میلی متر کوتاه تر آن، عرضی کم تر در قسمت جلو و عقب و رینگ های مشکی مات 45 سانتی متری جدید است.
 
به نقل از مجله ماشین،این روکش مشکی در قاب جلوپنجره، چراغ های مه شکن و آینه های کناری نیز به کار رفته است. هم چنین کالیپر ترمزهای قرمز با برند پژو اسپرت و لوله اگزوزهای کرومی گرد دوقلو نیز برای این خودرو تعبیه شده اند.
در داخل نسخه مخصوص 208 GTi سی امین سالگرد تودوزی قرمز و مشکی جدید ارائه می شود در حالی که صندلی های جلو توسط پژو اسپرت ساخته شده و از روکش آلکانترا بهره می برند.
تغییرات فنی این خودرو متمرکز بر عملکرد 208 GTi در جاده و شامل ESP بازطراحی شده و کنترل کشش، مرکز ثقل پایین تر، درجه بندی فرمان اصلاح شده و تنظیمات سیستم تعلیق است.
پژو در ماه سپتامبر قیمت دقیق و تعداد تولید شده از این نسخه مخصوص را اعلام خواهد کرد البته به نظر می رسد تنها 100 دستگاه از این خودرو تولید شود.


بدون دیدگاه