آلمانیاخباراخبار خارجیاسلایدرکلاسیک

ب ام و 507 الویس پریسلی را بازسازی می کند

به نقل از مجله ماشین – کمپانی ب ام و اعلام کرده، مدل 507 رودستر سال 1957 خود را که متعلق به «الویس پریسلی» بوده، بازسازی می کند.
رنگ بدنه ماشینی که در تصویر مشاهده می کنید، سفید بوده و سال 1957 با کد شاسی 70079 از خط تولید خارج شده است. «الویس» هنگامی که سرباز بود (قبل از شروع فعالیت هنری خود) فرصت یافته بود با این ماشین رانندگی کرده و آن را در سال 1958 به قیمت 3750 دلار بخرد. پس از فروش این خودرو به به مالک دوم،تغییراتی بر روی این خودرو اتفاق افتاد که اصلی ترین آن ها شامل در نظر گرفتن پیشرانه 8 سیلندر خورجینی (ساخته فورد یا شورولت)، تعویض گیربکس، تعویض دیفرانسیل با نمونه ساخت جنرال موتورز و البته تغییر رنگ آن به قرمز می شد.این خودرو از آن به بعد برای شرکت در مسابقات شتاب محلی (درگ) مورد استفاده قرار می گرفت.در سال های بعدی یک مهندس این 507 ویژه را خرید و تصمیم به بازسازی آن گرفت اما در نهایت نتوانست این کار را انجام دهد.حالا این 507 قرمز رنگ که با شماره شاسی 70079 شناخته می شود،توسط کشتی به مرکز بازسازی خودروهای کلاسیک ب ام و در مونیخ انتقال یافته است و طبق اعلام ب ام و، فرآیند بازسازی این اتومبیل، مدت 2 سال به طول خواهد انجامید.

سپهر زنگنه – ب ام و 507 یکی از مدل های برجسته و کلاسیک ارزشمند در تاریخ ب ام و است که به دلیل قیمت زیاد خود تنها در شمار معدودی تولید شده است و طراحی این مدل در اوایل قرن بیست و یکم نیز زمینه ساز تولید مدل جاودان Z8 بود.

الویس پریسلی ب ام و 507

 

الویس-2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا