اخباراخبار داخلیاروپاییفرانسوی

ارزش گمرکی رنو فلوئنس مشخص شد

سپهر زنگنه -به نقل از خبرگزاری مهر ، ارزش سواری رنو فلوئنس دنده معمولی cc2000 سال 2014 اعلام شد: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 542 مورخ 93.04.17 کمیته مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش سواری رنو فلوئنس دنده معمولی با حجم موتور cc2000 سال 2014 ساخت کره جنوبی، معادل نه هزار یورو (9000) تعیین می می شود.

 

رنو فلوئنس-4

این خودرو به پیشرانه 2.0 لیتری 143 اسب بخاری (مشترک با مگان و داستر) مجهز است و قرار بود از سوی شرکت وارد کننده با قیمت پایه نزدیک به 70 میلیون تومان عرضه شود.فلوئنس در واقع از نظر پلت فرم و قطعات فنی اشتراکات زیادی با رنو مگان نسل سه  دارد و به نوعی مدل جایگزین برای مگان نسل دو سدان (مدل های وجود در کشور) و مخصوص بازارهای کشورهای در حال توسعه محسوب می شود.فلوئنس هم اکنون در کشورهای هند، آرژانتین،کره جنوبی،ترکیه و روسیه ساخته می شود.

رنو فلوئنس قیمت و مشخصاترنو فلوئنس-3

5 دیدگاه

  1. تعلیق ساده ایی داره و اصلا با مگان قابل قیاس نیست فقط موتور و گیبرکس خوبی داره قیمتشم همون 70 میشه با این اوضاع تعرفه ها اگر به قیمت واقعی عرضه بشه بساط چینی ها رو راحت میتونه جمع کنه

  2. آقای مصطفی لطف کنید اگر با این ماشین رانندگی کردید اطلاعات دقیقتری بدهید .این ماشین بسیار مورد توجه من قرار گرفته چون عملکرد فنی برایم خیلی خیلی از آپشن مهمتر است.ولی متاسفانه خودم از نزدیک این ماشین را ندیدم.

  3. قیمت ماشین 12600 یورو، گمرکیش هم شده 70%ش که همون 9000تاس.
    باتوجه به اینکه خرید با ارز آزاده (4200) و تعرفه گمرکی بر اساس ارز بانک مرکزی محاسبه میشه(3500)، بدون در نظر گرفتن 10درصد هزینه پلاک گذاری و هزینه اسقاط کردن خودرو فرسوده و حمل و نقل و بیمه اش، همین الانش باالای 100 تومنه. چجوری قراره 70 بفروشن؟

  4. سلام به نظر من این خودری قشر متوسط رو به بالا رادر نظر داره واین تیپ ماشینها دارای امکانات نسبتا خوبیند . ماشینهای فرانسوی به نسبت ژاپنی و کرهای اغلب پر اصطحلاک ترند البته اونا این خودروها را برای 5 سال طراحی میکنند ونمی دونند تو ایران خرید یه پراید برای اغلب ایرانیان با پیشینه محکم تاریخی چقدر سخته .به اعتقاد من مگان خیلی بهتره به شرط فرانسوی بودندر قطعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا