اخباراخبار خارجیاسلایدرموتور سیکلت

1938 Scott Flying Squirrel | بریتانیا

به گزارش دنده 6 | متأسفانه موتورسیکلت های دو زمانه Scott Flying Squirrel نتوانستند بخش قابل توجهی از بازار را نسبت به مدل های چهار زمانه به دست آورند. دو زمانه گران بود، طراحی موتور مشخص بود و رادیاتور به راحتی در اثر سقوط آسیب می دید – بنابراین تولید موتور سیکلت های اسکات در سال 1940 متوقف شد و کارخانه به تولید محصولات نظامی روی آورد.
پس از پایان جنگ جهانی دوم، اسکات Flying Squirrel را دوباره راه اندازی کرد، اما فقط موتور 600 سی سی موجود بود. چرخ‌های حجیم‌تر ماشین را سنگین‌تر می‌کرد و مشکلات در تولید آن را گران‌تر می‌کرد. پس از چند سال زنده ماندن، این شرکت در سال 1950 تعطیل شد.
در پایان سال 1950، حقوق تولید اسکات توسط مت هولدر خریداری شد که تصمیم گرفت تولید را در بیرمنگام انگلستان از سر بگیرد. موتورسیکلت های اسکات بیرمنگام تا اواخر دهه 1960 تولید می شدند، در حالی که ویژگی های مدل های اصلی اسکات را حفظ می کردند.
در اوایل دهه 1970، سیلک اسکات تولید شد که در اصل بر اساس موتور بیرمنگام اسکات بود. موتور سیکلت های ابریشمی تا سال 1978 به تعداد کم تولید می شدند تا اینکه سرانجام تاریخچه این برند باشکوه به پایان رسید.
البته شایان ذکر است که حتی مدل های 1978 نیز ویژگی های اولین موتور سیکلت اسکات از سال 1908 را حفظ کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا