اخباراخبار داخلی

روزانه چند تصادف در تهران رخ می‌دهد؟

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اعلام اینکه آمار ارایه شده در خصوص خسارات و تلفات ناشی از حوادث ترافیکی در کشورمان بسیار بالاست، گفت: تنها در شهر تهران روزانه 500 تا 600 تصادف منجر به کروکی اتفاق می افتد.

به گزارش اقتصادآنلاین، ‘سید جعفر تشکری هاشمی’ با اشاره به اینکه این آمار درحالی است که هرروز صدها تصادف نیز با سازش طرفین حل و فصل می شود، این حجم بالا را نشان دهنده بخشی از مشکلات پایتخت در زمینه ترافیک دانست و افزود: با در نظر گرفتن هزینه ها و خسارات مالی و جانی که تصادفات بر شهروندان و مدیریت شهری تحمیل می کنند، نیاز به اجرای برنامه های گسترده ای در جهت کاهش این هزینه ها و خسارات احساس می شود.

وی با تاکید بر اینکه عمده ترین دلیل به وجود آمدن صحنه های دلخراش در تصادفات، پایین بودن سطح آگاهی رانندگان و عابران پیاده است، تاکید کرد: به همین سبب موضوع آموزش های ترافیکی به شهروندان در اولویت اقدامات خود برای رفع معضل ترافیکی قرار داده ایم.

1 دیدگاه

  1. خدا کم تر کنه.
    میدونستید اگر تصادف کنید و کوپن رو بکنید برای تمدید بیمه تقریبا دو برابر(کل+90درصد)رو باید پرداخت کنید؟؟؟ماگه تا حالا 1 تومن میدادید اگه تصادف کردید سال های بعد 1900 میدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا