شلبی ماستنگ جدید معرفی شد

سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳

شلبی ماستنگ جدید معرفی شد

پس از انتشار چندین تیزر تبلیغاتی، موستانگ شلبی GT350 2015 از طرف این شرکت رسماً معرفی شد.

این مدل که از طرف فورد، کامارو Z/28 شورولت را نشانه گرفته است، نخستین نسخه عملکرد بالا از نسل ششم موستانگ می باشد و قرار است که این هفته در نمایشگاه آتوشو لوس آنجلس ۲۰۱۴ از آن رونمایی شود.

مدل جدید از موتور ۵٫۲ لیتری V8 تنفس طبیعی با دور موتور بالا که توانایی تولید حداکثر قدرت ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۴۲ نیوتن متر گشتاور را دارد سود می برد، به عبارت دیگر یعنی استفاده از قوی ترین موتور تنفس طبعی که فورد تاکنون ساخته است.

تمامی این قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دستی به چرخ های عقب منتقل می شود.در کنار این، آن ها از Torsen trac­tion بهبود یافته ای جهت کاهش لغزندگی چرخ های عقب استفاده می کنند.

فورد شلبی ماستنگ جدید-2

وظیفه متوقف کردن این خودرو به عهده ترمز های مجهز به دیسک های آهنی ۳۹۴ میلی متری و کالیپرهای ۶ پیستونه در جلو و دیسک های ۳۸۰ میلی متری به همراه کالیپرهای ۴ پیستونه در عقب می باشد.از دیگر ویژگی های مهم این خودرو می توان به دمپرهای Mag­neR­ide جهت برخورداری از هندلینگ بهتر اشاره کرد.

ظاهر این خودرو نیز نسبت به مدل استاندارش دارای تغییراتی می باشد.آن ها در این خودرو از اسپویلرهای برجسته تر به همراه  سپر و هواکش های تغییر یافته در قسمت جلو استفاده کرده اند اگزوزهای چهارگانه، دیفیوز بزرگ تر و درپوش موتور جدید نیز از مهم ترین تغیییرات ظاهری قسمت عقب این خودرو می باشد.

فورد شلبی ماستنگ جدید-3

برای اطلاع از جزئیات بیشتر این خودرو مخصوصا عملکرد آن باید تا زمان رونمایی آن در نمایشگاه آتوشو لوس آنجلس منتظر بمانیم.

منبع : http://motorsportiran.ir/


بدون دیدگاه