اخباراخبار خارجیدسته‌بندی نشدهکلاسیک

رژه رویایی اعراب با خودروهای میلیون دلاری

به نقل از صفحه مجله ماشین – جمعه راس ساعت 3 بعد ازظهر مثل سال گذشته و با نزدیک شدن به چهل و سومین سالگرد روز ملی امارات متحده‌ی عربی ، Dubai Grand Parade که از آن بعنوان رژه سوپراسپورتها ، سوپر بایکها و خودروهای لوکس نام برده می شود از موتور ویلج واقع در میدان آغاز ودر داون‌تاون دبی با گذشتن از برج‌خلیفه به برج‌العرب مجددا در میدان خاتمه یافت.

 

8 دیدگاه

  1. خوبه که ما هم به مناسبت ایام یوم الله دهه ی … یک رژه با پرایدها و سمند ها و پژو پارس ها و دیگر خودروهای لوکسمون انجام بدیم !!!!! آخه هرچی باشه قدمت تاریخ ایران از این اعراب بیشتره !!!!!

    1. بسیار خوب فرمودید قربان.ضمنا مناسبت های دیگری هم هست.به مناسبت اشغال لانه جاسوسی با پراید بزنیم توی دیوار سفارت وایمنی خودروهامون را به رخ امریکای جهاخوار وعمال منطقه ایش برسونیم.

  2. حالا اینکه عربا از ما جلو زدن یه بحث جداست

    اما وقتی در تولید و علم طراحی

    حتی جاسوئیچی ماشین هاشون عاجز اند و اگه پول نفت نبود الان شتر سواری می کردن چندان افتخاری ندارن

    1. وقتی شما جاسوییچی ماشینت اول باید بره امارات بعد از اونجا دوباره بار کشتی بشه بیاد ایران اون معنیش چیه دوست عزیز؟راستی ایا جتسویچی ایرانی هم داریم یا همشون ساخت کشور دوست وبرادر چینه وفقط اینجا مارک ایرانی میخوره؟

      1. چي چيني نيست؟
        تا چند وقت پيش يه تويوتا داشتم كه بيخودي اتصالي كرد و كل برقش داغون شد.فيوز لعنتيش هم عمل نكرد و امپرش هم سوخت.امپرو كه باز كرديم برد و همه چيزش چيني بود.تعميركارش ميگفت كه براي همشون چينيه و به اسم ژاپن والمان ميفروشند.با خودم گفتم مثلا پول ژاپني داديم.اينم كه چيني از اب دراومد.

      2. امین جان من که همون اول کامنتم گفتم که عربا ها از ما حتی جلو زدن

        من منظورم این بود که اگه یه آقای آلمانی سوار ماشین لوکس میشه بخاطر اینه که بخاطرش زحمت کشیده و ماشینی هم که سوار میشه یا ساخت کشور خودش یا ساخت کشور هایی که کشورش در علم تکنولوژی ش نقش داشته
        نه عذر می خوام بعضی از اقوام که تا وقتشون خالی میشه شروع به کشتن هم دیگه می کنن (داعش)

      3. بدون ابنکه نظر امین رو ببینم نظر یه پسرو لایک کردم ولی امین منطقی تره لطفا لایکای یه پسرو منهای یک کنید

  3. چند وقت پیش رفتم دسته بیل بخرم.روش حک شده made in china.تکنولوژی ساخت دسته بیل را هم نداریم دوست گلم.ما هم خیلی پیشرفته تر از اعراب نیستیم.فرق اونا با مااینه که اونا لذت مول نفتشون را میبرن ولی ما پول نفتمون غیب میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا